تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 12:08
کد خبر : 66262

پیشروی سهام با فرمان «خودرو»

پیشروی سهام با فرمان «خودرو»

بازار سرمایه امروز در حالی کار خود را شروع کرد که در ادامه عرضه‌های روز گذشته، اکثر سهام در محدوده منفی درحال معامله بودند. در این بین که سهام مختلف معاملاتی خنثی را دنبال می‌کردند، نماد خودرو نمایش کاملی از تقابل عرضه و تقاضا را به نمایش گذاشته بود. خریداران از یک سمت و فروشندگان

بازار سرمایه امروز در حالی کار خود را شروع کرد که در ادامه عرضه‌های روز گذشته، اکثر سهام در محدوده منفی درحال معامله بودند.

در این بین که سهام مختلف معاملاتی خنثی را دنبال می‌کردند، نماد خودرو نمایش کاملی از تقابل عرضه و تقاضا را به نمایش گذاشته بود. خریداران از یک سمت و فروشندگان از سمتی دیگر در حال زورآزمایی با یکدیگر بودند؛ اما این تقاضا بود که در نهایت توانست قدرت خود را به رخ فروشندگان بکشد.

وضعیت صف نماد خودرو در معاملات بورس

صف نماد خودرو پس از چندین و چندبار که عرضه شد، در نهایت با معامله شدن یک میلیارد برگه سهم، با قدرت به صف خرید رسید و در حال حاضر صف خریدی با بیش از ۵۰۰ میلیون سهم دارد.

برگشت خودرو به صف خرید مستحکم، جو مثبتی را به کلیت بازار مخابره کرد و هم‌اکنون شاهد سبز شدن رنگ اکثر سهام هستیم. این اتفاق باعث شد که شاخص بورس از محدوده منفی به مثبت بازگردد و سهام بزرگی مانند شستا که روز گذشته صف فروش داشتند هم‌اکنون در محدوده مثبت درحال معامله هستند.

هم‌اکنون ۴۶ صف خرید با ارزش ۴۴۵ میلیارد تومان و ۴۱ صف فروش ۲۲۱ میلیارد تومان داریم که نشان از برتری طرف تقاضا در این دقایق دارد.

نکته منفی این اتفاق ردپای دوباره هیجان زیاد در بازار سرمایه است که می‌تواند اتفاقات ناخوشایندی را رقم بزند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....