تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 17:14
کد خبر : 100053

پیرو مصاحبه محمد اسلامی مدیرکل سیاسی وزارت کشور

پیرو مصاحبه محمد اسلامی مدیرکل سیاسی وزارت کشور

اعظم حاجی عباسی : دبیر جامعه زینب پاسخ قاطعی به مصاحبه محمد اسلامی دادند. متن پیام دبیرکل جامعه زینب به پاسخ مصاحبه محمد اسلامی به این شرح است : بسمه تعالی در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم و اطلاعیه خود را متبرک می کنم به کلام نورانی حضرت : ( لاتتناول الا ما رایت نفسک

اعظم حاجی عباسی : دبیر جامعه زینب پاسخ قاطعی به مصاحبه محمد اسلامی دادند.

متن پیام دبیرکل جامعه زینب به پاسخ مصاحبه محمد اسلامی به این شرح است :

بسمه تعالی

در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم و اطلاعیه خود را متبرک می کنم به کلام نورانی حضرت : ( لاتتناول الا ما رایت نفسک له اهلا ) به دست مگیر مگر آنچه را که خود را برای آن سزاوار می دانی .

جناب آقای اسلامی مدیرکل محترم سیاسی وزارت کشور سلام علیکم : شما را نصیحت می کنم ؛ با توجه به مسئولیت خطیر و مهمی که دارید یکبار قانون احزاب و اساسنامه ای را که وزارت کشور تنظیم و به احزاب تحمیل نموده را مطالعه فرمایید تا دچار اشتباه در اظهاراتتان نشوید .

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر دو پایه جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده که یکی شیوه و دیگری محتوای آن بوده که جهت این نظام حکومتی را تعیین می نماید . جمهوریت یعنی به شیوه دموکراسی و اسلامیت محتوای این شیوه حکومت داری است.

دموکراسی در ایران به اسلامیت مزین شده لذا مسئولیت کسانی که عهده دار پست ها و منصب ها می شوند را سنگین تر می نماید.

مهمترین رکن جمهوریت ، احزاب هستند و بدون حضور احزاب در عرصه های تصمیم گیری ، تصمیم سازی ، تعیین مدیران و نظارت بر عملکرد دولت مردان و مجلس ، ماهیت احزاب خدشه دار شده و فعالیت احزاب نمایشی و در حد ایجاد شور انتخاباتی تنزل پیدا میکند .

با این مقدمه و اهمیت احزاب در نظام جمهوری اسلامی انتظار می رود در مورد احزاب ، تخصصی رفتار شود و سخنی بدون پشتوانه قانونی منتشر نشده و موجب تشویش اذهان عمومی نگردد.

جنابعالی فرمودید : پروانه فعالیت حزب جامعه زینب (س) به اتمام رسیده و دبیرکل و اعضای شورای مرکزی امکان ادامه فعالیت ندارند.

!!!!! لازم به ذکر است که جامعه زینب (س) در موعد مقرر (بهمن ماه ۱۴۰۰) و طبق اساسنامه، نامه های برگزاری مجمع عمومی را جهت اطلاع و حضور نماینده وزارت کشور برای نظارت بر انتخابات خطاب به جنابعالی ارسال کرده اما وزارت کشور بدون پشتوانه قانونی ، مانع از برگزاری مجمع عمومی شده است . (مدارک و مستندات موجود است )

جناب آقای اسلامی شما بر چه اساسی در مورد یک حزب با سابقه درخشان، ولایی، انقلابی با جمعیت کثیر اعضا و مولود انقلاب اینگونه غیرحرفه‌ای نظر می دهید ؟ مگر نمی دانید که پروانه فعالیت برای احزاب یا صادر می‌شود و یا باطل می گردد و کسانی که الفبای احزاب را می دانند نمی گویند مهلت پروانه فعالیت یک حزب به پایان رسیده ! چرا که چنین چیزی برای اولین بار از زبان شما شنیده شده است و متاسفانه نشانگر این است که در بعضی امور مسئولیت به افرادی سپرده شده که تخصصی در آن نداشته و باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم می شوند.

امیدوارم از نصیحت خواهر زینبی خود مکدر نشده باشید. در خاتمه انتظار دارم گفته خود را در مورد حزب جامعه زینب (س) تصحیح بفرمایید.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی واجعل عواقب امورنا خیرا

با تشکر : اعظم حاجی عباسی دبیرکل جامعه زینب ( س)

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....