تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 14:56
کد خبر : 29990

پژو ۲۰۶؛ رکورددار افزایش قیمت شد

پژو ۲۰۶؛ رکورددار افزایش قیمت شد

خانواده پژو ۲۰۶ در بازار رشد قیمت ۱تا ۳ میلیونی را تجربه کردند تا به این طریق عنوان رکوردار افزایش قیمت در روزهای اخیر به این خانواده برسد. به گزارش اقتصاددان؛ در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند

خانواده پژو ۲۰۶ در بازار رشد قیمت ۱تا ۳ میلیونی را تجربه کردند تا به این طریق عنوان رکوردار افزایش قیمت در روزهای اخیر به این خانواده برسد.

به گزارش اقتصاددان؛ در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان اندک قیمت در بازارهای لیدر به خصوص بازار ارز و افزایش اندک قیمت دلار موجب شد تا بازار خودرو رشد قیمت را تجربه کند.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو معتقدند نبود تقاضا در بازار موجب شده تا بازار خودرو در رکود به سر ببرد و تغییر در قیمت نه به دلیل تقاضا که به دلیل سایر عوامل بیرونی رخ می دهد.

قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که ۲۰۶ تیپ دو با دو میلیون افزایش قیمت نسبت به چند روز گذشته، با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد. «پژو ۲۰۶ تیپ دو» محصول پرطرفدار خانواده که با توجه به محدوده قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز با افزایش سه میلیونی با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول این خانواده نیز با افزایش دومیلیونی در بازار ۲۳۴ میلیون تومان خرید و فروش شد.

اما خانواده سمند بدون افزایش در بازار قیمت خوردند، بطوریکه «سمند LX » در بازار با محدوده قیمتی ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد ؛ این خودرو با موتور EF7 نیز بدون آپشن نیز با قیمت حدود ۱۹۸ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود . تقریبا بیشتر نمایندگی های ایران خودرو این خودرو را عرضه نمی کردند و از محدوده قیمتی آن نیز اطلاعی نداشتند اما نمایشگاه های اتومبیل این خودرو با قیمت ۲۳۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری کردند .

پژو ۲۰۶؛ رکورددار افزایش قیمت شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....