تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 16:12
کد خبر : 17594

پهلو گرفتن اولین شناور کالا‌های وارداتی در اسکله اروند کنار

پهلو گرفتن اولین شناور کالا‌های وارداتی در اسکله اروند کنار

سرپرست گمرک آبادان از پهلو گرفتن اولین شناور کالا‌های وارداتی در اسکله اروندکنار بعداز یک سال ونیم تلاش و مساعدت گمرک خبر داد.   پارسا اصیل سرپرست گمرک آبادان گفت: گمرک اروندکنار زیر مجموعه گمرک آبادان است و با مشکلات و کمبود‌هایی از قبیل عدم وجود محوطه گمرکی محصور مواجه بوده است، همچنین به دلیل

سرپرست گمرک آبادان از پهلو گرفتن اولین شناور کالا‌های وارداتی در اسکله اروندکنار بعداز یک سال ونیم تلاش و مساعدت گمرک خبر داد.

 

پارسا اصیل سرپرست گمرک آبادان گفت: گمرک اروندکنار زیر مجموعه گمرک آبادان است و با مشکلات و کمبود‌هایی از قبیل عدم وجود محوطه گمرکی محصور مواجه بوده است، همچنین به دلیل پروژه‌های عمرانی، دیواره‌ها و حفاظ‌ها تخریب شده اند و نظارت به دپو، تخلیه و خروج کالا با زحمت فراوانی توسط کارکنان گمرک صورت می‌پذیرد که با تلاش اداره بندر در حال بهبود است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  ، پارسا اصیل عنوان کرد: با مرمت و توسعه اسکله و بالا بردن ایمنی عملیات پهلوگیری و بارگیری همچنین تخلیه شناور‌ها و رونق بخشیدن به بندر اروندکنار میسر خواهد شد.

پارسا اصیل افزود:با وجود مشکلات فراوان بعد از یک سال و نیم، با همت و تلاش گمرک و اخذ مجوز‌های لازم نیز همراهی برخی سازمان‌های همجوار اولین شناور وارداتی در اسکله اروندکنار پهلو گرفت.

او در پایان خاطر نشان کرد:انتظار می‌رود با همراهی بیشتر مسئولین ذیربط انگیزه فعالیت‌های اقتصادی مجاز در منطقه افزایش یابد و وضعیت معیشت بهبود پیداکند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....