تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 17:58
کد خبر : 16947

پشت پرده گردو غبار زمین خواران در خوزستان

پشت پرده  گردو غبار زمین خواران در خوزستان

آنچه در زمین های زردشت رخ داد یک پروژه حرفه ای زمین خواری بود توسط افرادی با شغل های واسطه ای با حساب های بانکی چند میلیاردی و دارا بودن خانه در اهواز و تهران هستند، صورت گرفته است ‌ . به کزارش اقتصاددان، این افراد سودجو و فرصت طلب با پوشش چند خانوار مستضعف

آنچه در زمین های زردشت رخ داد یک پروژه حرفه ای زمین خواری بود توسط افرادی با شغل های واسطه ای با حساب های بانکی چند میلیاردی و دارا بودن خانه در اهواز و تهران هستند، صورت گرفته است ‌ .
به کزارش اقتصاددان، این افراد سودجو و فرصت طلب با پوشش چند خانوار مستضعف در کنار قطعات بزرگ زمین و باغ ویلاهای خود ، از این افراد مستضعف به عنوان سپر انسانی در مقابل قانون استفاده می کنند. این عمل زشت و ضد انسانی در این منطقه کاملآ به چشم می خورد.

آنچه در زمین های زردشت در روزهای گذشته رخ داد حاصل جوسازی باغ ویلا داران بود . به هیچ عنوان قصد تخریب منازل مسکونی نبود و فرار بود فقط زمین هایی که حصار کشی شده و یا پی ریزی شده است ، تخریب شوند .

قطعا باید قبل از هرگونه اقدام برای مقابله با این زمین خواران مردم شریف ساکن در این زمین ها توجیه می شدند و با اتخاذ تدابیر مناسب تر ، برخوردهای آنچنانی انجام نمی شد . این در حالی است که کمیته امداد و بنیاد مستضعفان امادکی خود را برای تأمین مسکن افراد مستضعف ساکن در لابلای این زمین های تصرفی اعلام کرده اند.

مبارزه با زمین خواران و فاسدان امری مورد درخواست همگان است و این امر نباید با مسایل عاطفی و احساسی مخلوط شود و صورت مسأله پاک شود . امید است مسولان با درایت بیشتر و با قاطعیت تمام با متعرضان به اموال عمومی و خصوصی و زمین خواران فاسد برخورد کنند .

پ.ن: کسی که خود را نماینده مردم و اهالی می داند در یک باغ ویلای هزار متری ساکن است و خودش سرشاخه خیلی از اتفاقات اخیر است ، البته ما هم اگر چنین تصرفی انجام می دادیم این چنین سینه سپر میکردیم. راستی حاجی نماز و روزه در زمین غصبی و تصرفی حکمش چیست؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....