تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 22:13
کد خبر : 134215

پشت طاقچه به کجا گرم است؟

پشت طاقچه به کجا گرم است؟

در گزارشی کوتاه به پشت پرده اتفاقات اخیر نرم افزار طاقچه پرداخته شده است. اقتصاددان : چند روزی است که تصویری خلاف قانون از کارمندان شرکت طاقچه در فضای مجازی منتشر شد. تصویری که واکنش‌های ناشران مذهبی و انقلابی را به همراه داشت. این ناشران از جمله انتشارات انقلاب اسلامی (متعلق به دفتر حفظ و

در گزارشی کوتاه به پشت پرده اتفاقات اخیر نرم افزار طاقچه پرداخته شده است.
اقتصاددان : چند روزی است که تصویری خلاف قانون از کارمندان شرکت طاقچه در فضای مجازی منتشر شد. تصویری که واکنش‌های ناشران مذهبی و انقلابی را به همراه داشت.

این ناشران از جمله انتشارات انقلاب اسلامی (متعلق به دفتر حفظ و نشر آثار رهبری) و مکتب حاج قاسم با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند ضمن درخواست توضیح از طاقچه به دلیل نقض قانون کشور و بی‌حجابی کارمندان این شرکت، از ادامه همکاری با طاقچه انصراف می‌دهند.

در مقابل و چند روز پس از سکوت مدیران این شرکت، حالا طاقچه بیانیه‌ای سه‌بندی را منتشر کرده که در حقیقت می‌توان گفت دهن‌کجی بزرگی به معترضان و ناشران است.

طاقچه نه تنها عذرخواهی نکرد، که حتی از کارمندان خود حمایت نمود و خطاب به ناشران معترض گفت هر که می‌خواهد برود برود!

از طرفی صبح امروز هم خبری مبنی بر تعلیق شرکت “ازکی” به دلیل بی‌حجابی کارمندانش منتشر شد. متأسفانه موضوعی که در این بین بیشتر به چشم می‌آید، رفتار دوگانه در برابر اقدام خلاف قانون طاقچه و دیگر شرکت هاست.

در یک نمونه برخورد پلمب شرکت است و در نمونه‌ای دیگر هیچ برخوردی با طاقچه صورت نگرفته است.

این تبعیض در برخورد در کنار اخباری که نشان می‌دهد سهامداران و مدیران طاقچه وابسته به برخی وزرای سابق هستند می‌تواند موجب بدبینی به رویه‌های قانونی در کشور شود.

فی الحال درخواست مردم، خصوصا کاربران شبکه‌های اجتماعی از دستگاه قضا رسیدگی به اینگونه اقدامات خلاف قانون و برخورد عادلانه با عاملان آن است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....