تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1400 - 20:45
کد خبر : 47723

پارلمان شهری جولانگاه سیاسی و اقتصادی نیست

پارلمان شهری جولانگاه سیاسی و اقتصادی نیست

  آرایش انتخاباتی شورای شهر بعضی شهرها نشان می دهد سیاسیون و اقتصادیون که توسعه سیاسی و اقتصادی را بر اساس منافع شخصی و حزبی می سنجند می خواهند عنان مدیریت شهری را برای مقاصد خود به دست بگیرند، که هیچ ارزیابی از مدیریت شهری بر اساس شاخص های توسعه شهری ندارند. پارلمان شهری که

 

آرایش انتخاباتی شورای شهر بعضی شهرها نشان می دهد سیاسیون و اقتصادیون که توسعه سیاسی و اقتصادی را بر اساس منافع شخصی و حزبی می سنجند می خواهند عنان مدیریت شهری را برای مقاصد خود به دست بگیرند، که هیچ ارزیابی از مدیریت شهری بر اساس شاخص های توسعه شهری ندارند.
پارلمان شهری که محلی برای بررسی طرح ها و یا لوایح شهری می باشد فرصت مناسبی است تا همه ظرفیت ها از لایه های مختلف اجتماعی در آن سراریز شود و این محل نمی تواند جولانگاه سیاسی و یا اقتصادی سیاسیون و اقتصادیون که نه به عدالت سیاسی قائل هستند و نه به عدالت اقتصادی می اندیشند، باشد.
عدالت خانه اجتماعی لازمه توسعه همه جانبه است.
آرایش انتخاباتی ششمین دوره انتخابات بعضی از شهرها نشان می دهد سه نگاه، سیاسی، اقتصادی و توسعه شهری با هم رقابت خواهند کرد و حضور افرادی که صرفا با مقاصد سیاسی و یا اقتصادی وارد کارزار انتخاباتی شده اند تهدید جدی برای توسعه شهر بر اساس شاخص های توسعه شهری می باشد.

با برشمردن اولویتهای کاری در شهر، به مدیریت فرهنگی، اجتماعی، پسماند، ترافیک، فضای سبز، معماری اسلامی ایرانی، عدالت اجتماعی، توزیع متوازن امکانات در محلات شهر و استفاده از ظرفیتها و مبارزه جدی با آلاینده های زیست محیطی، شهر هوشمند و درآمد پایدار شهرداری ها می توان اشاره کرد.
آیا بهتر نیست سیاسیون و منفعت طلبان، حوزه مدیریت شهری را از سیاسی کاری و جناح بازی مصون کنند و شهر را با ورود شورای سالم و عالم به سوی رشد و پیشرفت سوق دهند.
لذا در موعد مقرر با عنایت به امر مطالبه گری و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به روشنگری افکار عمومی خواهیم پرداخت و صرفا با شاخص های توسعه شهری تصویری از شهر را برای مردم شریف به نمایش خواهیم گذاشت و هر گونه تهدید برای مدیریت شهری را رمزگشایی خواهیم کرد…

شهر خوب ساختنی است، نه یافتنی…

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....