تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 20:22
کد خبر : 40357

وزارت نیرو پشتیبان تولید

وزارت نیرو پشتیبان تولید

وزیر نیرو گفت: اصلی‌ترین وظیفه وزارت نیرو در موضوع پشتیبانی از تولید به مفهوم عام، عرضه مستمر آب و برق کافی و مطمئن به واحد‌های تولیدی است. به گزارش اقتصاددان به نقل از شبکه خبر ،   “رضا اردکانیان” در حاشیه نشست هیئت دولت  افزود: به لحاظ مسئولیتی که وزارت نیرو در تامین و عرضه آب

وزیر نیرو گفت: اصلی‌ترین وظیفه وزارت نیرو در موضوع پشتیبانی از تولید به مفهوم عام، عرضه مستمر آب و برق کافی و مطمئن به واحد‌های تولیدی است.
به گزارش اقتصاددان به نقل از شبکه خبر ،   “رضا اردکانیان” در حاشیه نشست هیئت دولت  افزود: به لحاظ مسئولیتی که وزارت نیرو در تامین و عرضه آب و برق دارد، برای پشتیبانی از تولید تلاش می‌کنیم آب و برق واحد‌های تولیدی را تامین و عرضه کنیم.
وی افزود: صنایع جانبی که وظیفه شان فراهم کردن تجهیزات برای تامین و تولید آب و برق است نیز نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند و برای گشایش در این بخش، با توجه به احکام خوبی که در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ قید شده است تلاش می‌کنیم گشایش چشمگیری در پرداخت مطالبات تولید کنندگان بخش خصوصی صنعت آب و برق بوجود آید.
وزیر نیرو افزود: امسال، حتما از ظرفیت‌های مسئولیتی که این وزارتخانه در کمیسیون‌های مشترک اقتصادی با کشور‌های همسایه از قبیل عراق، افغانستان، ارمنستان و همچنین قطر و روسیه دارد نیز استفاده خواهیم کرد تا مبادلات تجاری بین ایران و این کشور‌ها سهل‌تر انجام شود.
وی مهمترین مانع ساختاری پیش روی تولید را سازوکار‌های اداری دانست و گفت: باید امسال برنامه ریزی وسیعی داشته باشیم تا ساختار‌های اداری از این حالت به شدت متمرکز و بخشی شده فاصله بگیرند و از این طریق گشایش چشمگیری در به کارگیری همه ظرفیت‌های کشور داشته باشیم.
اردکانیان همچنین ادامه پویش” الف – ب ایران ” را در سال جاری از برنامه‌های مهم و اصلی وزارت نیرو دانست و تاکید کرد: این پویش از هفته آینده تا آخرین روز خدمت ما در دولت ادامه خواهد داشت.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....