تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 14:18
کد خبر : 123806

ورود بیت کوین و طلا به جاده افزایش قیمت!

ورود بیت کوین و طلا به جاده افزایش قیمت!

دیروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۰٫۳ درصد افزایش به ۱۹۹۵٫۵۷ دلار رسید، قیمت هر اونس طلا در بازارهای آتی نیز با ۰٫۳ درصد افزایش به ۲۰۰۶٫۳۵ دلار رسید. هر دو ابزار برای سومین روز متوالی افزایش قیمت را تجربه کردند. اقتصاددان: قیمت طلا در روز سه‌شنبه افزایش یافت و روند بهبود را

دیروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۰٫۳ درصد افزایش به ۱۹۹۵٫۵۷ دلار رسید، قیمت هر اونس طلا در بازارهای آتی نیز با ۰٫۳ درصد افزایش به ۲۰۰۶٫۳۵ دلار رسید. هر دو ابزار برای سومین روز متوالی افزایش قیمت را تجربه کردند.

اقتصاددان: قیمت طلا در روز سه‌شنبه افزایش یافت و روند بهبود را برای سومین معاملات متوالی ادامه داد. دلار در بحبوحه پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو می‌تواند چرخه افزایش نرخ سود را تا ژوئن متوقف کند، کاهش یافت.

دیروز دلار آمریکا ۰٫۲ درصد سقوط کرد و به کف قیمتی دو هفته اخیر رسید.

با توجه به اینکه افزایش نرخ های بهره، هزینه فرصت نگهداری دارایی های بدون بازده مانند شمش را افزایش می دهد، این سناریو فرصت خوبی را برای طلا ایجاد کرده است. همچنین انتظار می‌رود که سیاست‌های اخیر فدرال رزرو به دلیل بدتر شدن شرایط اقتصادی باشد که جذابیت فلز زرد را افزایش می‌دهد.

دیروز هر اونس طلا با ۰٫۳ درصد افزایش به ۱۹۹۵٫۵۷ دلار رسید،قیمت هر اونس طلا آتی نیز با ۰٫۳ درصد افزایش به ۲۰۰۶٫۳۵ دلار رسید.هر دو ابزار برای سومین روز متوالی افزایش قیمت را تجربه کردند.

ورود بیت کوین و طلا به جاده افزایش قیمت!

آینده نامعلوم بیت‌کوین

به نظر می‌رسد بیت کوین تا زمانی که سرمایه گذاران در مورد سیاست‌های نظارتی آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال به قطعیت نرسند، نوسانات زیادی نخواهد داشت. علیرغم تضعیف دلار آمریکا و کاهش بازدهی خزانه داری، کریپتوها صعود چندانی نداشتند. تا زمانی که معامله‌گران رمزارز شاهد یک تحول مثبت واضح در بخش نظارتی نباشند، بیت‌کوین ممکن است در یک سطح باقی بماند و در حال حاضر تلاش می‌کند تا مرزهای پایین‌تر محدوده معاملاتی خود را پیدا کند.

ورود بیت کوین و طلا به جاده افزایش قیمت!

پ

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....