تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 21:35
کد خبر : 134517

وحیدی: با مروجین برهنگی برخورد می‌شود

وحیدی: با مروجین برهنگی برخورد می‌شود

وزیر کشور گفت: با عاملین ترویج برهنگی برخورد می‌شود. اقتصاددان :  احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگاران درباره لزوم رعایت هنجارهای اجتماعی اظهار کرد: همه باید این هنجارها را رعایت کنند و کسی برای تئوریزه کردن برهنگی و تقویت کسانی که ترویج برهنگی می‌کنند، تلاش نکند. ما به هیچ

وزیر کشور گفت: با عاملین ترویج برهنگی برخورد می‌شود.

اقتصاددان :  احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگاران درباره لزوم رعایت هنجارهای اجتماعی اظهار کرد: همه باید این هنجارها را رعایت کنند و کسی برای تئوریزه کردن برهنگی و تقویت کسانی که ترویج برهنگی می‌کنند، تلاش نکند. ما به هیچ وجه این موارد را قبول نمی‌کنیم و دستگاه‌های مسئول حتما برخورد می کنند. عده‌ای محدود و معدود تلاش می کنند این برهنگی را در کشور ترویج کنند که نه با قانون و نه اصول اخلاقی و انسانی و نه با هنجارهای اجتماعی نمی‌سازد و با عاملینش برخورد می شود. کسانی هم که دیگران را به این موارد تشویق می‌کنند، به عنوان ترویج ‌کنندگان ایستادگی در برابر قانون شناخته شده و با آنها برخورد می‌شود.

وحیدی در ادامه درباره وضعیت امنیتی کشور، گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با قدرت حاضر هستند و جریان‌های تروریستی مقابله کرده و آنها را دستگیر می‌کنند. تروریست‌ها برنامه ریزی زیادی برای دهه اول محرم داشتند تا تعدی داشته باشند ولی جلوی آنها گرفته شد. در کشور ما امنیت خیلی خوبی داریم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....