تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 11:59
کد خبر : 44236

وبینار روز ملی کارآفرینی برگزار شد

وبینار روز ملی کارآفرینی برگزار شد

به مناسبت روز ملی کارآفرینی؛ حضور آنلاین بیش از ۸۰ نفر از متخصصان اکوسیستم کارآفرینی در اپلیکیشن کلاب هاوس و با مدیریت مهندس سروش مودب دبیر اجرایی هفته جهانی کارآفرینی ایران انجام شد. در این گفتگو جناب آقای مهندس بهروز فروتن بنیانگذار صنایع غذایی بهروز و رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته جهانی کارآفرینی، جناب آقای دکتر

به مناسبت روز ملی کارآفرینی؛ حضور آنلاین بیش از ۸۰ نفر از متخصصان اکوسیستم کارآفرینی در اپلیکیشن کلاب هاوس و با مدیریت مهندس سروش مودب دبیر اجرایی هفته جهانی کارآفرینی ایران انجام شد.
در این گفتگو جناب آقای مهندس بهروز فروتن بنیانگذار صنایع غذایی بهروز و رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته جهانی کارآفرینی، جناب آقای دکتر شهرام شکوری مدیرعامل شرکت طرفه نگار ، سرکار خانم مرجان هوشیار مدیرعامل شرکت نگین تجارت فردوس ، جناب آقای کیوان نقره‌کار کارآفرین و مجری برنامه های کسب و کار صدا و سیما ، دکتر رحیم فرضی پور بنیان‌گذار موسسه آموزش عالی بهار ، خانم دکتر آرزو خسروی بنیان‌گذار فرش آنلاین و سایر کارآفرینان و فعالان اکوسیستم کارآفرینی حضور داشتند.
گفتگوی ویژه بررسی حمایت و همراهی فعالان اکوسیستم کارآفرینی با یکدیگر در خصوص چالش‌ها و موانع پیش روی کارآفرینی ملی از جمله مواردی بود که در این گفتگو ها مطرح شد و کارآفرینان و فعالان اقتصادی به آنها پرداختند.
همچنین مهندس سروش مودب اعلام داشتند به دلیل استقبال گسترده از این مطالب و گفتگوها سعی خواهند کرد به صورت منظم و برنامه ریزی شده این برنامه ها را ادامه دهند و با حضور افراد متخصص و خبره مسائل روز کسب و کارها را بررسی نمایند.
این گفتگو در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه با حضور جمعی از کارآفرینان و فعالان اکوسیستم کارآفرینی؛ ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ همزمان با روز ملی کارآفرینی در کلاب هاوس برگزار شد.
همچنین علاقمندان جهت اطلاع از اخبار و زمان دقیق برنامه ها می توانند به وب سایت هفته جهانی کارآفرینی به نشانی www.gewiran.com مراجعه نمایند

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....