تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 20:59
کد خبر : 74107

واکنش تندِ کاپیتان استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا

واکنش تندِ کاپیتان استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا

کاپیتان استقلال در خصوص حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. او معتقد است این اتفاق یک فاجعه است و کسی هم مسئولیت این فاجعه را گردن نمی‌گیرد. اقتصاددان: وریا غفوری، کاپیتان استقلال در گفت‌وگو با نجواخبر در خصوص شرایط خودش بعد از مصدومیت اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم بعد

کاپیتان استقلال در خصوص حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. او معتقد است این اتفاق یک فاجعه است و کسی هم مسئولیت این فاجعه را گردن نمی‌گیرد.

اقتصاددان: وریا غفوری، کاپیتان استقلال در گفت‌وگو با نجواخبر در خصوص شرایط خودش بعد از مصدومیت اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم بعد از چند مسابقه، شرایط حضور در میدان را به دست بیاورم و هم اینکه دوباره بعد از مدت‌ها به میادین بازگشتم راضی هستم.

وی در مورد عملکرد استقلال در دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: مهم ۳ امتیاز بازی بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم و از غفلت سایر مدعیان بهره ببریم. شرایط تیم‌مان خوب است و صدر جدول هستیم و باید در نیم‌فصل دوم نیز همین روند خوبمان را ادامه بدهیم.

غفوری درباره اینکه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، افزود: خیلی اتفاق بدی بود و به نوعی یک فاجعه است. متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نیست؛ نه وزارت ورزش، نه فدراسیون فوتبال و نه مدیرانی که مسبب این اتفاق هستند. همه پنهان شده‌اند و کسی این مسئولیت را بر عهده نمی‌گیرد.

کاپیتان استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: به نظرم دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند این دو باشگاه خصوصی شود. باید فوتبال را به اهالی فن واگذار کنیم تا آنها بتوانند این مشکلات را حل کنند. ما همیشه کاسه چه کنم چه کنم دستمان است و دنبال جور کردن پول از مراجع مختلف هستیم. امیدوارم هرچه زودتر کسانی که مسبب حذف استقلال از آسیا بوده‌اند، در مراجع مربوطه پاسخگو باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....