تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 20:44
کد خبر : 135294

​ واژگونی نخستین محموله خودروهای وارداتی صحت دارد؟

​ واژگونی نخستین محموله خودروهای وارداتی صحت دارد؟

اقتصاددان :  سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه واژگونی اولین محموله خودروهای کارکرده وارداتی صحت ندارد، گفت: هنوز آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم نهایی و ابلاغ نشده و هیچ خودروی دست دومی وارد کشور نشده است.  مهدی ضیغمی درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واژگونی نخستین محموله خودروهای کارکرده وارداتی آن

اقتصاددان :  سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه واژگونی اولین محموله خودروهای کارکرده وارداتی صحت ندارد، گفت: هنوز آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم نهایی و ابلاغ نشده و هیچ خودروی دست دومی وارد کشور نشده است.

 مهدی ضیغمی درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واژگونی نخستین محموله خودروهای کارکرده وارداتی آن را کذب دانست و عنوان کرد: هیچ یک از شرکت‌های وارد کننده خودرو هم که ثبت سفارش خودرو کرده‌اند خبری مبنی بر واژگونی محموله وارداتی خود به ما اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: احتمالا این محموله‌ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده مربوط به خودروهایی است که از طریق خاک ایران به کشورهای دیگر ترانزیت می‌شود.

ضیغمی گفت: سال گذشته ۸۰۰۰ خودرو از طریق خاک ایران به عراق و آسیای مرکزی ترانزیت شد، خودروهایی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا که از خلیج فارس وارد ایران شده و از طریق مرز کردستان عراق و شلمچه و همچنین مرزهای شمالی عبور کرده‌اند.

وی با تکذیب واردات خودروهای دست دوم تاکید کرد؛ هنوز آیین نامه واردات این خودروها ابلاغ نشده است.

بر اساس این گزارش در روز گذشته ( ۱۷ مرداد) در فضای مجازی فیلمی منتشر و در آن ادعا شد نخستین محموله خودروهای کارکرده وارداتی در محور شیراز به اصفهان واژگون شده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....