تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 20:59
کد خبر : 158029

واریز ۳۷۹ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران بورسی

واریز  ۳۷۹ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران بورسی

 اقتصاددان :  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته چهارم بهمن ماه سال جاری، بیش از ۳۷۹ میلیارد تومان سود جاری و سنواتی از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز شد. اطلاعات منتشر شده در خصوص جزئیات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته چهارم بهمن ماه امسال

 اقتصاددان :  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته چهارم بهمن ماه سال جاری، بیش از ۳۷۹ میلیارد تومان سود جاری و سنواتی از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز شد.

اطلاعات منتشر شده در خصوص جزئیات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته چهارم بهمن ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۴ ناشر سود سنواتی و ۴ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده اند.

واریز سود سنواتی ۴ شرکت

بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، ۴ شرکت‌ « سرمایه‌گذاری ‌اعتلاء‌البرز، سوژمیران، کاشی ‌صدف‌ سرام‌ استقلال ‌آباده، سهامی‌عام‌ صنعتی‌ مینو»، سود سنواتی ۱۱هزار و ۸۳۳ سهامدار را که شامل ۳۶ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده اند.

پرداخت ۳۴۱ میلیارد تومان سود جاری

همچنین تا پایان هفته چهارم بهمن ماه امسال، ۴ ناشر « قند ارومیه، صنایع‌ پتروشیمی ‌تخت ‌جمشید، لبنیات ‌کالبر، سیمان ‌سفید شرق »، سود جاری ۳۰ هزار و ۷۱۱ سهامدار که شامل ۳۴۱ میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

سامانه سجام چیست ؟

لازم  به ذکر است، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از «سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها» در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دائمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....