تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 22:55
کد خبر : 110862

همه باید به دولت کمک کنیم!

همه باید به دولت کمک کنیم!

اخیراً در فضای مجازی ویدئویی در حال بازنشر است که در آن دکتر محسن رضایی در حال ارائه برنامه‌های اجرائی خود پیرامون بازگشت ارزش پول ملی و اقتدار آن در مقابل ارزش کارایی دلار و یورو در منطقه (در زمان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰) می‌باشد! همه می‌دانیم که امروزه مردم عزیز کشورمان با مشکلات اقتصادی

اخیراً در فضای مجازی ویدئویی در حال بازنشر است که در آن دکتر محسن رضایی در حال ارائه برنامه‌های اجرائی خود پیرامون بازگشت ارزش پول ملی و اقتدار آن در مقابل ارزش کارایی دلار و یورو در منطقه (در زمان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰) می‌باشد!

همه می‌دانیم که امروزه مردم عزیز کشورمان با مشکلات اقتصادی ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان خبیث خارجی و برخی نارسائی‌های داخلی که طی سالیان گذشته در اقتصاد کشور انباشته شده است، مواجه هستند.

اما پیداست که جمهوری اسلامی ایران علاوه بر جنگ تحمیلی اقتصادی همزمان با جنگ تحمیلی رسانه‌ای نیز مقابله می‌کند و در حال نبرد می‌باشد. رسانه‌های خارجی دشمن و برخی رسانه‌های معلوم‌الحال داخلی دست به دست یکدیگر داده و بر شدت فشار اقتصادی علیه مردم جامعه می‌افزایند و بر گسترش آن نیز اهتمام دارند.

در پاسخ به شبهات مطرح شده در ویدئوی منتسب به اظهارات دکتر محسن رضایی چند نکته قابل توجه است:

۱) این ویدئو مربوط به زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ می‌باشد که در آن هرکدام از نامزدهای انتخابات نسبت به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌هایشان پیرامون تحول در وضعیت اقتصادی کشور می‌پرداختند.

۲) دکتر محسن رضایی برنامه‌های مطروحه خود را برای رئیس جمهوری که از اختیارات و امکانات لازم برای اجرای برنامه‌ها و ایده‌هایش برخوردار است، اجرائی می‌دانست.

۳) وی هم اکنون معاون اقتصادی رئیس جمهور است و نه رئیس جمهور (آن هم با حدود وظایف).

۴) از طرف دیگر طبق بیانات آیت‌الله رئیسی که ۲ بار هم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و هم در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم اعلام کردند، فرمانده و مسئول تیم اقتصادی دولت، شخص معاون اول رئیس جمهور است، آن هم به دلیل اینکه جایگاه قدرت قانونی‌اش از بخش‌های دیگر بیشتر است و همچنین موارد هماهنگی کلان و امثالهم.

۵) از طرفی باید متذکر شد که حجم مشکلات اقتصادی در دهه گذشته آنچنان انباشته شده است که طبیعتاً نمی‌توان در یک سال گذشته از روی کار آمدن دولت سیزدهم نسبت به عملکرد و کارنامه آن نمره مردودی داد و باید نسبت به زمان باقی مانده امیدوار بود و فرصت قانونی موجود را مدنظر قرار داد.

۶) از طرف دیگر نباید نسبت به خدمات کم‌سابقه و مجاهدانه دولت سیزدهم آن هم طی یک سال، چشم‌ها را بست و دستاوردهای بدست آمده را نادیده گرفت که می‌توان به: کاهش تورم ۲۰ درصدی، تثبیت تک رقمی شدن نرخ بیکاری، رشد سرمایه‌گذاری خارجی، کاهش رشد نقدینگی، کاهش اختلاف طبقاتی و ضریب جینی و… اشاره نمود.

۷) نکته آخر اینکه طبق فرمایش امام خامنه‌ای (حفظه الله) همه باید به دولت کنیم تا با توجه به رویکرد خداباورانه و مردم محوری‌اش در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور موفق شود و مشکلات اقتصادی موجود را یکی پس از دیگری رفع نماید.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....