تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 11:40
کد خبر : 161757

نگاهی به استارتاپ های حوزه گردشگری

نگاهی به استارتاپ های حوزه گردشگری

استارتاپ ها در حوزه گردشگری نیز بروز و ظهور قابل توجهی داشته اند و در تمام نقاط جهان از جمله ایران رد پای آن ها دیده می شود. رد پایی که شرایط سفر و گردشگری را تسهیل می کند. هوشمند سازی و به نوعی دخیل کردن تکنولوژی در حوزه گردشگری نیز فصل مهم دیگری از

استارتاپ ها در حوزه گردشگری نیز بروز و ظهور قابل توجهی داشته اند و در تمام نقاط جهان از جمله ایران رد پای آن ها دیده می شود. رد پایی که شرایط سفر و گردشگری را تسهیل می کند. هوشمند سازی و به نوعی دخیل کردن تکنولوژی در حوزه گردشگری نیز فصل مهم دیگری از فعالیت های استارتاپ‌ های حوزه گردشگری است.

استارتاپ های حوزه گردشگری طی سالیان اخیر، از جمله پس از کرونا، بروز و ظهور جدی تری داشته‌اند. ایران نیز از این رقابت بی نصیب نمانده و استارتاپ های مطرحی از جمله کجارو، علی بابا، بریم کوه، تپ پرشیا، زیتونت و…. شکل گرفته‌اند.

«کجا رو» در بخش درباره ما سایت خود نوشته است:

کجارو با حدود چهار میلیون کاربر فعال ماهانه، پرمخاطب‌ترین رسانه گردشگری ایران است. این رسانه باعنوان پایگاه اطلاع‌رسانی کجارو و شماره ثبت ۷۸۲۸۰ در زمینه فرهنگی-اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  کجارو از مرداد ۱۳۹۴ با پوشش اخبار گردشگری و تهیه راهنمای سفر، ویزا، تجهیزات سفر و… شروع به فعالیت کرد. در این مدت کجارو با تهیه محتوا برای شهرهای مختلف ایران جهان به مرجعی کامل و معتبر در معرفی انواع جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های ایران و جهان تبدیل شده است.

«علی بابا» نیز جز مجموعه های معروف سفر در ایران است که زیرمجموعه هلدینگ توشا محسوب می شود. ارزشگذاری این مجموعه دقیقا مشخص نیست. کارکرد علی بابا برای تهیه بلیط سفر در میان عموم مردم جا افتاده و جز استارتاپ های مطرح حوزه گردشگری در ایران به حساب می آید.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....