تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 14:41
کد خبر : 164219

علیرضا ارگی

نشست ویژه ی «شاهنامه پژوهی»امروز برگزار می شود

نشست ویژه ی «شاهنامه پژوهی»امروز برگزار می شود

نشست تخصصی شاهنامه پژوهی به همت موسسه ی فرهنگی بزرگمهر حکیم و با حضور شاهنامه شناس نامدار دکتر محمد رسولی در خانه ی اندیشمندان بر گزار می شود. دکتر محمد رسولی شاهنامه شناس نو اندیش که پس از سالها تحقیق و پژوهش روی شاهنامه، نظریات نوین و علمی راجع به شاهنامه ارایه داده و تحول

نشست تخصصی شاهنامه پژوهی به همت موسسه ی فرهنگی بزرگمهر حکیم و با حضور شاهنامه شناس نامدار دکتر محمد رسولی در خانه ی اندیشمندان بر گزار می شود.

دکتر محمد رسولی شاهنامه شناس نو اندیش که پس از سالها تحقیق و پژوهش روی شاهنامه، نظریات نوین و علمی راجع به شاهنامه ارایه داده و تحول چشمگیری در نگرش به شاهنامه در بین جامعه ی شاهنامه پژوهان پدید آورده است، معمولاً در آخرین پنجشنبه ی هر ماه با تشکیل جلساتی متشکل از استادان شاهنامه و علاقمندان و شاهنامه پژوهان به ارائه ی دیدگاه های علمی خود راجع به شاهنامه می پردازد. این جلسات مدت دو سال است که مرتب برگزار می شود و حضور در آن برای عموم آزاد و رایگان است.

دکتر محمد رسولی بیشتر نظریات خود را در کتاب معروف« نگاهی نو به شاهنامه » تشریح کرده است و یکی از کتاب های محوری در نشست های شاهنامه پژوهی استاد دکتر رسولی همین کتاب « نگاهی نو به شاهنامه » است.

در آخرین پنجشنبه ی فروردین ماه(امروز)نیز این نشست در خانه ی اندیشمندان علوم انسانی ساعت هفده برقرار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....