تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 21:03
کد خبر : 73149

نزول قیمت طلا و دلار

نزول قیمت طلا و دلار

در بازار ارز و طلای امروز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ قیمت طلا و قیمت دلار متشکل پایین رفت اما قیمت سکه با مقاومت کانال ۱۳ میلیون تومان را حفظ کرد. اقتصاددان: قیمت دلار عصر امروز در بازار متشکل نسبت به روز گذشته ۳ تومان کاهش را تجربه کرد و بر روی ۲۷ هزار و ۱۷۷

در بازار ارز و طلای امروز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ قیمت طلا و قیمت دلار متشکل پایین رفت اما قیمت سکه با مقاومت کانال ۱۳ میلیون تومان را حفظ کرد.

اقتصاددان: قیمت دلار عصر امروز در بازار متشکل نسبت به روز گذشته ۳ تومان کاهش را تجربه کرد و بر روی ۲۷ هزار و ۱۷۷ تومان قرار گرفت.

قیمت درهم نزدیک مرز ۸ هزار تومان

قیمت درهم در ابتدای معاملات امروز با ۸ هزار و ۶۰ تومان معامله شد. درهم در ادامه معاملات امروز ۴۰ تومان پایین رفت و به مرز ۸ هزارتومان نزدیک شد. قیمت درهم امروز ۸ هزار و ۲۰ تومان بود. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۹ هزارو ۴۵۷ تومان به دست می‌آمد .
قیمت طلا پایین رفت، سکه مقاومت کرد

قیمت اونس طلا امروز در ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران تقریبا ۲۱ دلار از قیمت عصر روز گذشته پایین تر بود. این فلز گران بهای جهانی امروز بر روی ۱۸۰۸ دلار قرار گرفت. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا امروز همزمان با افت قیمت دلار و قیمت درهم پایین رفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۹ هزار و ۷۰۰ تومان از عصر روز گذشته ارزان تر بود. این فلز گران بهای داخلی امروز با قیمت ۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. قیمت سکه امروز هم در مقابل افت قیمت مقاومت کرد و کانال ۱۳ میلیون تومان را حفظ کرد. قیمت سکه امروز ۱۰ هزار تومان بالا رفت و بر روی ۱۳ میلیون و ۷۵ هزار تومان قرار گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....