تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 22:05
کد خبر : 159250

موضوع معلم بلاگرها روی میز وزیر آموزش‌وپرورش!

موضوع معلم بلاگرها روی میز وزیر آموزش‌وپرورش!

اقتصاددان :  سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه موضوع معلم بلاگر‌ها روی میز وزیر آموزش و پرورش است، گفت: معلمان اجازه ندارند از نحوه پاسخگویی دانش‌آموزان یا سایر موارد، فیلمبرداری کرده و آن‌ها را در فضای مجازی پخش کنند. علی فرهادی درباره ممنوعیت فعالیت معلم بلاگر‌ها اظهار کرد: موضوع معلم بلاگر‌ها هم‌اکنون روی میز

اقتصاددان :  سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه موضوع معلم بلاگر‌ها روی میز وزیر آموزش و پرورش است، گفت: معلمان اجازه ندارند از نحوه پاسخگویی دانش‌آموزان یا سایر موارد، فیلمبرداری کرده و آن‌ها را در فضای مجازی پخش کنند.

علی فرهادی درباره ممنوعیت فعالیت معلم بلاگر‌ها اظهار کرد: موضوع معلم بلاگر‌ها هم‌اکنون روی میز وزیر آموزش و پرورش است و هر گونه فیلمبرداری و پخش تصویر و فیلم دانش‌آموزان بدون هماهنگی با خانواده آنها، ورود به حریم خصوصی و ممنوع است.

وی افزود: معلمان باید نسبت به حقوق دانش‌آموزان و شکسته نشدن حریم خصوصی آن‌ها بسیار حساس باشند و به زودی دستورالعمل مربوطه در این‌باره صادر و هشدار‌های لازم داده می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش متذکر شد: معلمان اجازه ندارند از نحوه پاسخگویی دانش‌آموزان یا سایر موارد، فیلمبرداری کرده و آن‌ها را در فضای مجازی پخش کنند، حریم خصوصی دانش‌آموز و کلاس درس باید رعایت شود؛ معلمان باید توجه داشته باشند که دانش‌آموزان و والدین در نظام آموزش و پرورش دارای حقوقی هستند که نباید آن‌ها را نقض کرد.

فرهادی یادآور شد: در قالب دستورالعملی، نحوه فعالیت معلمان در فضای مجازی را شفاف‌تر خواهیم کرد تا نسبت به این موضوع محتاط باشند و تا زمان تدوین آن به معلم بلاگر‌ها هشدار می‌دهیم که پخش تصویر و فیلم دانش‌آموزان در فضای مجازی ممنوع است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....