تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 18:36
کد خبر : 33485

موسسه خیریه نیکان ماموت حامی خانواده‌های نیازمند

موسسه خیریه نیکان ماموت حامی خانواده‌های نیازمند

موسسه خیریه نیکان ماموت حامی خانواده‌ها، سازمانی مردم نهاد و غیردولتی و غیرانتفاعی است که فعالیت خیرخواهانه خود را به شکل رسمی از آبان‌ماه سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است. از آنجایی که افراد و خانواده‌های بیشماری در ایران نیازمند حمایت و کمک هستند، موسسه خیریه نیکان ماموت حمایت‌های مادی و معنوی خود را محدود به

موسسه خیریه نیکان ماموت حامی خانواده‌ها، سازمانی مردم نهاد و غیردولتی و غیرانتفاعی است که فعالیت خیرخواهانه خود را به شکل رسمی از آبان‌ماه سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است.

از آنجایی که افراد و خانواده‌های بیشماری در ایران نیازمند حمایت و کمک هستند، موسسه خیریه نیکان ماموت حمایت‌های مادی و معنوی خود را محدود به گروه خاصی نکرده و تمامی نیازمندان واجد شرایط را زیر چتر حمایت خود قرار می‌دهد. ضرورت این‌کار برای خیریه نیکان ماموت بهبود کیفیت زندگی و استقلال مالی خانواده‌های نیازمند است که هدف اصلی موسسه می‌باشد.

خیریه نیکان ماموت از بدو تاسیس تا کنون بر اساس استاندارهای ملی و بین المللی در ارائه خدمات پیشقدم بوده و در راستای رسیدن به ماموریت سازمانی و انسانی خود توانسته است یک ارتباط و همکاری بی نقص و کامل با ارگان‌های دولتی و غیردولتی داشته باشد.

رسالت موسسه خیریه نیکان ماموت: رسالت موسسه خیریه نیکان ماموت با پایبندی به اصول شفافیت، رساندن کمک‌های خیرین به خانواده های نیازمند ایرانی با هدف توانمندسازی آنها می‌باشد.

قرار گرفتن در مسیر امور خیریه قدم گذاشتن در مسیری ناشناخته است. راهی طولانی پر از نشیب و فراز که هیچ چیز از قبل تعیین نشده و فقط هدف، خدمت به خلق خداست. موسسه خیریه نیکان ماموت هر ساله با حمایت حامیان نیکوکار خود توانسته است در راستای اهداف راهبردی خود که حمایت از خانواده‌های نیازمند است، اقدامات گسترده‌ای انجام دهد و در این مسیر بدون در نظر گرفتن جنسیت، ملیت، مذهب و سن خدمات خود را  به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان ارائه داده است.

20 21 اقتصاددان نوشته

چشم‌انداز موسسه خیریه نیکان ماموت: ما دنیایی می­خواهیم که تمامی خانواده‌ها در شادی و سلامتی  زندگی کنند. بیماری‌ها حداقل و دسترسی به درمان آسان باشد. رفع مشکلات خانواده‌ها امکان پذیر و برآورده شدن نیازها، فقیر و غنی نشناسد. ما برای تحقـق آرمان‌هایمان تلاش  می‌کنیم، یاری می‌گیریم و یاری می­رسانیم

برای موسسه خیریه نیکان ماموت هیچ چیزی خوشحال کننده‌تر از دیدن سلامتی و نشاط هموطنانمان نیست و برای رسیدن به این هدف تصمیم گرفتیم حامی خانواده‌ها باشیم چرا که همه انسانها در خانواده که مهمترین رکن جامعه است خوشحال‌ترند و معتقدیم آینده هر جامعه‌ای به سلامت خانواده‌هایی که در آن زندگی می‌کنند بستگی دارد.

شما عزیزان نیز می‌توانید با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است آشنا شوید و جهت کسب بیشتر اطلاعات و نیز سفارش قلک موسسه با شماره ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می‌توانید با استفاده از شماره حساب بانک صادرات، نیکان را حمایت نمایید:

شماره حساب صادرات : ۰۱۰۳۱۹۵۴۹۲۰۰۹

شماره کارت بانک صادرات :۵۵۷۱-۹۰۰۰-۶۹۱۹-۶۰۳۷

حساب شبا بانک صادرات : ۳۳۰۱۹۰۰۰۰۰۰۰۱۰۳۱۹۵۴۹۲۰۰۹ IR

وب سایت: www.nikancharity.org

شبکات اجتماعی: @nikancharity

امید است با همراهی شما عزیزان همچنان در خدمت رسانی به مردم استوار تر از گذشته قدم برداریم.

 

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهنام دوشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

سلام

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....