تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 19:52
کد خبر : 76264

مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد

مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد

مهدی خطیبی تا پیش از این سمت‌هایی در صنعت خودرو داشته که از آن جمله می‌توان به مدیریت فروش ایران خودرو، مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیر عامل شرکت اورین خودرو (نماینده انحصاری MAN در ایران) و مدیر عاملی شرکت لیزینگ شهر اشاره کرد. فرشاد مقیمی مدیر

مهدی خطیبی تا پیش از این سمت‌هایی در صنعت خودرو داشته که از آن جمله می‌توان به مدیریت فروش ایران خودرو، مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیر عامل شرکت اورین خودرو (نماینده انحصاری MAN در ایران) و مدیر عاملی شرکت لیزینگ شهر اشاره کرد.

فرشاد مقیمی مدیر عامل قبلی ایران خودرو از ۴ شهریور ۹۸، به نمایندگی از شرکت تعاونی کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (شناسه ملی ۱۰۱۰۰۸۴۳۹۳۷)، جایگزین هاشم یکه زارع، مدیرعامل معزول و بازداشتی گروه صنعتی ایران خودرو شده بود.

بر این اساس هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو نیز دچار تغییراتی شده و ترکیب جدید شامل خطیبی، داداشی زین الدین، شیخ زاده، فیض بخش و شفیعی خواهد بود.

در حال حاضر گروه صنعتی ایران خودرو با چالش‌های متعددی در بخش‌های تولید، منابع مالی و زنجیره تامین روبرو است و انتظار می‌رود اکنون شرایط متفاوتی برای این مجموعه بزرگ صنعتی رقم بخورد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....