تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 20:07
کد خبر : 82449

محصولات ایران چگونه به نمایشگاه نظامی قطر راه یافت؟

محصولات ایران چگونه به نمایشگاه نظامی قطر راه یافت؟

مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور، حضور محصولات ایرانی در «نمایشگاه صنایع دفاعی دوحه» و اتصال شبکه برق ایران و قطر را بخشی از دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به این کشور برشمرد. «محمد مهدی رحیمی» شامگاه جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: یکماه پس از سفر رئیس جمهور به قطر، محصولات ایرانی به نمایشگاه

مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور، حضور محصولات ایرانی در «نمایشگاه صنایع دفاعی دوحه» و اتصال شبکه برق ایران و قطر را بخشی از دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به این کشور برشمرد.

«محمد مهدی رحیمی» شامگاه جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: یکماه پس از سفر رئیس جمهور به قطر، محصولات ایرانی به نمایشگاه نظامی دوحه رسیدند و به زودی بستر اتصال شبکه برق دو کشور هم فراهم خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به نگرانی آمریکا از حضور ایران، یادآور شد: طبیعی است دشمن از موفقیت‌های سیاست همسایگی دولت مردمی عصبانی باشد. خدا رحمت کند شهید بهشتی را که جمله زیبایی درباره این عصبانیت داشت.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در بیانیه‌ای با ابراز نگرانی از حضور جمهوری اسلامی ایران در «نمایشگاه صنایع دفاعی دوحه»، اعلام کرده بود: ما کاملاً حضور آن‌ها در این نمایشگاه و نمایشگاه پدافند دریایی را رد می‌کنیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....