تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 22:35
کد خبر : 36018

مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

معاون رئیس جمهور گفت: همه امکانات کشور برای مقابله با بیماری کرونا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در اختیار حوزه سلامت قرار گرفته است. اقتصاددان: محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان تجهیزات خریداری شده مقابله با کرونا از محل تسهیلات بانک جهانی

معاون رئیس جمهور گفت: همه امکانات کشور برای مقابله با بیماری کرونا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در اختیار حوزه سلامت قرار گرفته است.

اقتصاددان: محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان تجهیزات خریداری شده مقابله با کرونا از محل تسهیلات بانک جهانی که در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: این وزارتخانه در زمینه مقابله با کرونا و سایر مسایل عمل خوبی داشته است و آیندگان از اقدامات این وزارتخانه تجلیل می‌کنند.

او افزود: همه امکانات کشور برای مقابله با بیماری کرونا بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در اختیار حوزه سلامت قرار گرفته است. ۳۳۰۰میلیارد تومان در یک ماه با هدف این پشتیبانی و ۱۵هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز، تقویت و نشاط کادر درمان کمک کرده است.

نوبخت بیان کرد: وزارت بهداشت علاوه بر موضوع کرونا در زمینه تجهیر بیمارستان‌ها اقدامات مهمی را انجام داده است و ۱۱ هزار تخت بیمارستان‌ها را تجهیز کرده است.

او بیان کرد: به جز ۲۳هزار مجوز استخدام در سال گذشته ما ۳۰ هزار مجوز جدید جهت جذب نیرو به وزارت بهداشت داده شده است.

نوبخت تاکید کرد: در بودجه سال آینده موفق شدیم نه تنها ارز دارو و تجهیزات پزشکی را با ارز ترجیحی تعیین کنیم بلکه درسال آینده سهمیه خاصی با ارز ترجیحی ادامه دارد و رشد قابل توجهی در بودجه وزارت بهداشت برای سال آینده خواهیم دید و این نکات نشان می‌دهد که دولت و همه نهادها پشتیبان این وزارت خانه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....