تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 21:16
کد خبر : 139149

مجلس همکار دولت یا حافظ منافع مردم؟

مجلس همکار دولت یا حافظ منافع مردم؟

دکتر امیر حسن یعقوبی روشن پژوهشگر بتن و پلیمر با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در دوره کنونی عملکردی داشتند که باعث تعجب اکثرا مردم کشور شده است. در چندین دوره متوالی بعد از سقوط نظام پادشاهی، نمایندگان مجلس که غالبا از طیف خاصی برخاسته اند، چالش عجیبی

دکتر امیر حسن یعقوبی روشن پژوهشگر بتن و پلیمر با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت :

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در دوره کنونی عملکردی داشتند که باعث تعجب اکثرا مردم کشور شده است.
در چندین دوره متوالی بعد از سقوط نظام پادشاهی، نمایندگان مجلس که غالبا از طیف خاصی برخاسته اند، چالش عجیبی را در ذهن مردم ایجاد نموده اند که آیا در واقعیت این عزیزان که با رای مردم انتخاب شده اند تمایل به حفظ منافع ملت دارند یا رفیق دولت حاضر هستند .
البته که بودند عزیزانی که سکوت را جایز ندانسته و انتقاداتی شفاف از عملکرد اقتصادی دولت داشته اند؛ اما از نظر اینجانب به عنوان یک فعال اقتصادی در کشور سکوت الباقی بزرگواران کاملا آگاهانه و عامدانه بوده و انگار نه انگار که نماینده مردم هستند و در عین بی خیالی در حال همکاری با دولتی هستند که نتایج عملکرد اقتصادی آن بصورت واضح، در سفره ها ی مردم کاملا مشهود است.
بی شک قصد سیاه نمایی خدمات دولت را نداشته اما از نمایندگان خواهش دارم هر چه سریعتر به عقب برگشته روزهای تبلیغاتی خود را به یاد آورده و حافظ منافع مردم هم باشند، در غیر اینصورت مردم فهیم ایران در دوره بعدی انتخابات با توجه به این گونه عملکرد حاضر، مایل به انتخاب این عزیزان نخواهند بود و تاریخ این مرز و بوم خواهد نوشت که در دوره ای از ادوار مجلس برخی از نمایندگان در عملگرایی سکوت کرده و یا به ناحق سخن رانده اند و هر آنچه در این دوره اتفاق افتاده است نشان از بی اعتمادی مردم به برخی از نمایندگان محترم می باشد که در باور گرایی همراه مردم بوده است اما در عملگرایی حافظ منافع رای دهندگان نبوده و نیستند.
سوال اینجاست که با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس آیا این عزیزان نگران آینده سیاسی خود هستند یا خیر؟!!!
از نظر من با این سکوت اصلا مشخص نیست جایگاه بعدی این نمایندگان محترم چه خواهد بود و ملت فهیم ایران پاسخ سختی به این عزیزان خواهند داد و حذف شدن آنها از صحنه سیاسی کشور به دست ملت بزودی نشان از درایت تمامی طیف ها ی سیاسی کشور خواهد بود.
توصیه می کنم دست از همکاری با دولت برداشته و صادقانه با مردم سخن بگویید چرا که بی نهایت افراد بودند که در آینده سیاسی خود لکه هایی سیاه از خود به جا گذاشته اند و در نهایت به زباله دان تاریخ پیوسته اند.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....