تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 21:12
کد خبر : 106273

لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان صحت ندارد

لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان صحت ندارد

مرتضوی گفت: لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی توسط برخی بیمارستان‌ها صحت ندارد.   سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های متنوعی داریم که نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه‌های اجرایی و شغلی در کشور است.

مرتضوی گفت: لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی توسط برخی بیمارستان‌ها صحت ندارد.

 

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست هیات دولت گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های متنوعی داریم که نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه‌های اجرایی و شغلی در کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه هم برای کارمندان و کارگران و بازنشستگان گرفته شده و مأموریت ما در وزارت کار رفع فقر نسبی و مطلق و ایجاد رونق اقتصادی است.

مرتضوی درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان گفت: این موضوع صحت ندارد و بدهی‌ها در این بخش پرداخت شده است و رقم این بدهی حدود ٢ هزار میلیارد تومان به داروخانه‌ها بوده که پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی و به ظرفیت اسمی رساندن واحد‌های تولیدی ماموریت ویژه ما است، اظهار کرد: در زمینه دارو هم تصمیمات خوبی گرفته شده، مواد اولیه به صورت وفور تامین و دارو تولید شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ظرفیت جدیدی برای تولید آنتی بیوتیک و واکسن ایجاد شده است. تا پایان سال در تولید سرم به ظرفیت هر ماه ۶ میلیون واحد می‌رسیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....