تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 21:50
کد خبر : 58538

لطفا اسید پاشی ممنوع!

لطفا اسید پاشی ممنوع!

با سلام و ارادت و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان؛ به بهانه نقد برخی از دوستان و عزیزانی که لباس رزم برای ساماندهی وضعیت نابسامان اقتصادی و فرهنگی کشور عزیزمان پوشیده اند نکاتی رو برادرانه و ملتمسانه یادآور میشوم: یک- شرایط و حال عمومی جامعه هم به لحاظ وخامت اقتصادی و هم هجوم

با سلام و ارادت و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان؛

به بهانه نقد برخی از دوستان و عزیزانی که لباس رزم برای ساماندهی وضعیت نابسامان اقتصادی و فرهنگی کشور عزیزمان پوشیده اند نکاتی رو برادرانه و ملتمسانه یادآور میشوم:

یک- شرایط و حال عمومی جامعه هم به لحاظ وخامت اقتصادی و هم هجوم آماری و روانی ابتلا و تلفات کرونا و هم هجمه سنگین رسانه های ضد انقلاب برای ناامیدی آحاد مردم بسیار نگران کننده و تاسف بار است.

دو- با این حال ، به جای شارژ امید و اصلاح و ارایه برنامه عملیاتی برای ساماندهی وضعیت موجود(در کوتاهترین زمان ممکن) تکرار آمارها و شاخصهای اقتصادی مشمئز کننده سنوات گذشته هیچ کمکی به آرامش و آسایش مردم در این شرایط حاد نمی نماید.

سه- مخاطب خاص ما ، یا می داند که مردم نجیب و با وفا، با عمق فاجعه آمارها و شاخصهای اقتصادی واقفند و لزومی به تکرار مکررات آنها نمی باشد و یا احتمال میدهد که شاید هنوز برخی از مردم نمیدانند که اینجا ستم تازه ای به شعور مردم روا داشته میشود .
چرا که آنها به تازگی به یک انتخاب و تفکر جدید برای ایران قوی و خلاصی از این منجلاب اقتصادی رای داده اند .

چهار- فرض بفرمایید کشور عزیز ایران مانند بیمار بد حالی است که پزشکهای قبلی با تشخیص و داروی جعلی و غلط ، حال بیمار رو به وخامت گراییده و در حال احتضار مبدل کرده اند .
ولی و صاحب بیمار هم برای نجات وی ، همه آبرو و دارایی خود را به حراج می گذارد و میگوید هر پزشکی این بیمار رو تضمینا نجات دهد همه هستی خودم رو زیر پایش تقدیمش میکنم!

پنج – بالاخره به هر طریقی که شده احدی از پزشکان داوطلب نجات، برنده و آماده کارزار تشخیص و درمان میشود.
آیا عقلانی، منطقی و مشروع است، به جای تصمیمات سریع و ضربتی درمان بیمار (که حتما وی در توانایی خود دیده و دارای نسخه و برنامه نجات بوده که داوطلب شده) در جلو چشمان مردم بجای دستورات اورژانسی و آماده کردن اطاق عمل و تدوین نسخه های دارو و لوازم پزشکی، شروع کند؛ به بیان و توضیح خرابکاریهای پزشکان گذشته و چرایی وخامت بیمار!!!!
آیا این انتطار صاحب و ولی بیمار بدحال است؟

 

شش – آیا منطقی است با یادآوری و تکرار وخامت اوضاع و بیان و تحلیل شاخصهای قهقرایی و نا امید کننده گذشته، (به حدی که ولی بیمار نیز دچار عارضه بیماری روحی و روانی و سرگیجه گردد) اسید بر زخمهای عمیق این مردم نجیب و شریف و مبارز بپاشیم!
حاشا و کلا!!!

هفت- به نطر میرسد اولیترین اقدام دولت جناب اقای رئیسی و همراهان ایشان بازآوری امید و نشاط در آینده ای نه چندان دور است و این اقدام به فضل و یاری خداوند متعال شدنی است. به شرط اینکه دوستان وهمکاران ایشان لباس رزم سازندگی بپوشند و یادآور جهاد مقدس هشت سال دفاع مقدس باشند و همانگونه سردار دلها شهید سلیمانی عزیز فرمودند:
به سربازها بگویید بیایید، نه اینکه بروید!
و تفکر جهادی سنخیتی با پشت میز نشینی و مصاحبه ها و بازدیدهای دوربین دار و آنلاین و همچنین سمینارها و ویدیو کنفراسهای صدتا یه غاز ندارد.

امروزه همه مقدرات کشور برای یک صعود و اوج گیری انقلاب فراهم است؛
چرا که هم وضعیت و تجربه مدیریتی کشور از سال ۵۹ قوی تر است و هم دشمنان قسم خورده از همیشه ناامیدتر شده اند و هم ابزار و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و مغز افزاری بیشتری را در اختیار دارد .
لذا در طول چهل سال گذشته هیچ زمانی به این شدت و حدت امکانات کشور تحت الاختیار تفکر انقلابی و جهادی نبوده است. شایسته است هر لحظه لحطه را مغتنم شمریم که در صورت غفلت ، خیلی زود دیر میشود!!!

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....