تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 16:48
کد خبر : 151597

لایحه عفاف و حجاب باز هم رد شد!

لایحه عفاف و حجاب باز هم رد شد!

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بار دیگر لایحه عفاف و حجاب را برای اصلاح مواردباقی مانده به مجلس ارجاع دادیم. به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: شورای نگهبان نسبت به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بار دیگر لایحه عفاف و حجاب را برای اصلاح مواردباقی مانده به مجلس ارجاع دادیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: شورای نگهبان نسبت به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مرحله قبل ایرادات و ابهامات متعددی را داشت که مجلس در جلسات خود این موارد را اصلاح کرد و ما مجددا این لایحه را در دستور کار شورای نگهبان قرار دادیم و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بسیاری از ایرادات و ابهامات برطرف شده است.

وی افزود: با این حال هنوز برخی ایرادات و ابهامات وارده به این لایحه پابرجا است و به همین خاطر بار دیگر لایحه را برای اصلاح مواردباقی مانده به مجلس ارجاع دادیم.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: هر زمان که مجلس همین ایرادات و ابهامات باقی مانده را اصلاح کند ما نیز لایحه اصلاح‌ شده را مجدداً بررسی و نظر نهایی شورای نگهبان را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....