تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 19:43
کد خبر : 94939

قیمت دلار و سکه رنج شد

قیمت دلار و سکه رنج شد

قیمت دلار و سکه امروز نسبت به روز یکشنبه رنج بود. اقتصاددان: بازار ارز تهران در ابتدای معاملات نقدی امروز سه شنبه ۲۸ تیر ماه شاهد رشد ۱۰۰ تومانی قیمت دلار در مقایسه با روز یکشنبه بود اما در ادامه معاملات نقدی قیمت دلار نسبت به دو روز قبل رنج شد. در بازار سلیمانیه هم

قیمت دلار و سکه امروز نسبت به روز یکشنبه رنج بود.

اقتصاددان: بازار ارز تهران در ابتدای معاملات نقدی امروز سه شنبه ۲۸ تیر ماه شاهد رشد ۱۰۰ تومانی قیمت دلار در مقایسه با روز یکشنبه بود اما در ادامه معاملات نقدی قیمت دلار نسبت به دو روز قبل رنج شد.

در بازار سلیمانیه هم قیمت دلار امروز نسبت به روز قبل رنج بود . قیمت درهم نیز نوسان محدودی را در مقایسه با روز یکشنبه ثبت کرد. با این حال نرخ برابری درهم به دلار در تهران در کانال جدید قرار داشت.

ترافیک سفر مقامات سیاسی به تهران

به عقیده برخی از تحلیلگران بازار ارز ، معامله گران دلار در شرایط ترافیک سفر مقامات سیاسی به تهران منتظر سیگنال های جدید هستند . رجب طیب اردوغان رییس‌جمهور ترکیه در تهران است و با سید ابراهیم رئیسی و رهبر انقلاب دیدار کرده است . قرار است پوتین و وزیر خارجه سوریه هم راهی تهران شوند.

به نظر می رسد محور اصلی رایزنی روسای جمهور روسیه و ترکیه در تهران علاوه بر موضوع سوریه ، بحران اوکراین و امنیت مواد غذایی و بحث صادرات غلات اوکراین باشد .

پیام وندی شرمن به بازار دلار

وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره برجام گفت: تحریم‌های ایران لغو می‌شود. شرمن گفته با لغو تحریم ها اقتصاد ایران بهبود پیدا می کند و ایران می تواند نفت بفروشد زیرا جهان به نفت ایران احتیاج دارد.

افت اندک قیمت دلار رسمی

قیمت دلار در صرافی ملی هم امروز در مقایسه با روز یکشنبه اندکی افت را ثبت کرد. نرخ دلار امروز با ۲۷ هزار و ۸۸۹ تومان آغاز به کار کرد و قبل از ظهر به قیمت ۲۷ هزار و ۸۸۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با دو روز قبل ۲۸ تومان پایین تر بود .

قیمت دلار متشکل هم امروز نوسان محدودی را تجربه کرد اما با قیمت های متفاوتی معامله شد. نرخ لار متشکل اظهر امروز ۲۷ هزار و ۷۴۲ تومان بود.

کاهش قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت اونس طلا امروز نسبت به دیروز ۲ دلار کاهش یافت. این فلز زرد نگ جهانی امروز ۱۷۰۹ دلار بود . در بازار داخلی ایران هم ظهر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و با قیمت ۱ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شد .

حباب سکه ۱۷ درصد

اما سرنوشت قیمت سکه امروز مانند روزهای گذشته رقم خورد. این فلز زرد رنگ داخلی امروز به قیمت ۱۵ میلیون تومان معامله شد. با قیمت یاد شده ارزش ذاتی سکه ۱۲ میلیون و ۷۸۲ تومان است و حباب سکه در محدوده ۱۷ درصد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....