تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 20:03
کد خبر : 143775

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد

سخنگوی پلیس از دستگیری قاتل داریوش مهرجویی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و همسرش خبر داد. اقتصاددان : سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: قاتل اصلی که جزء دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع‌گیری شناسایی و دستگیر شد. سخنگوی فراجا گفت: بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در

سخنگوی پلیس از دستگیری قاتل داریوش مهرجویی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و همسرش خبر داد.

اقتصاددان : سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: قاتل اصلی که جزء دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع‌گیری شناسایی و دستگیر شد.

سخنگوی فراجا گفت: بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است. به زودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

داریوش مهرجویی و همسرش در تاریخ ۲۲ مهر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند.

در ماموریت دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند برای نخستین بار از سگ‌های ویژه کشف قتل استفاده شد تا ردزنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کنند. همچنین بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است.

اجیر کردن آدمکش توسط باجناق‌ها صحت ندارد
به دنبال اعلام خبر شناسایی قاتل مرحوم مهرجویی، رئیس کل دادگستری استان البرز نیز درباره جزئیات این پرونده گفت: با تلاش و حضور شبانه‌روزی مقامات قضایی مربوطه و مامورین پلیس آگاهی استان البرز حدود ۲۰ مظنون شناسایی و از آن‌ها توسط بازپرس پرونده و کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی استان البرز تحقیق شد و همزمان آثار به جا مانده در صحنه قتل مرحوم داریوش مهرجویی جهت بررسی به آزمایشگاه تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا ارسال گردید.

حسین فاضلی هریکندی افزود: علاوه بر اقرار متهمان، حسب تایید و اعلام آزمایشگاه تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا برخی از آثار به جامانده از صحنه قتل از قبیل نمونه خون و بزاق نیز که قبلا جهت بررسی به آزمایشگاه ارسال شده بود با نمونه خون و بزاق  تعدادی از متهمان مطابقت دارد؛ لذا در مورد برخی از متهمان علاوه بر اقرار، ادله و قرائن دیگری از جمله مطابقت نمونه آثار به جامانده و برداشت‌شده از صحنه قتل و منزل مقتولان با متهمان بازداشت‌شده نیز وجود دارد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز، تحقیقات انجام شده تاکنون حکایت از آن دارد که انگیزه قتل به جهت وجود اختلافات شخصی بین متهمان و مقتولان بوده اما اخبار منتشرشده در فضای مجازی در خصوص طراحی قتل از سوی باجناق‌های مرحوم داریوش مهرجویی و اجیر کردن متهمان جهت قتل صحت ندارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....