تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 17:06
کد خبر : 155114

البرز آماده‌باش شد

البرز آماده‌باش شد

علی زندی‌فر گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران، نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند. به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آماده‌باش کامل

علی زندی‌فر گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران، نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در پی پیش‌بینی بارش برف در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

وی افزود: ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز فعال هستند و در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند و همه تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای البرز اندیشیده شده است.
آرش بهاروند احمدی گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی حاکی از این است که از اواخر امروز در استان البرز بارش ها به صورت برف و باران و کولاک آغاز و تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از رانندگان خواست تا قبل از اقدام به سفر با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

زندی فر تاکید کرد: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی در مناطق برفی ضروری است و مخلوط ماسه و نمک نیز در راهدارخانه‌ها به میزان کافی جهت استفاده در زمان بارش برف وجود دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....