تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 22:07
کد خبر : 158835

مصطفی پورمحمدی : باید اشتباهات را بپذیریم

مصطفی پورمحمدی : باید اشتباهات را بپذیریم

  اقتصاددان :  پورمحمدی: فضای کشور را از پیرمردی و میانسالی باید به جوانگرایی تغییر دهیم. جوانان را باید تحمل کرد. نه وقت تحولات بزرگ و نه وقت پیشنهادات بزرگ است باید دراین چند روز باقی مانده تا انتخابات با سخنان مثبت موج به وجود بیاوریم. باید به مردم بگوییم که اگر در انتخابات شرکت

  اقتصاددان :  پورمحمدی: فضای کشور را از پیرمردی و میانسالی باید به جوانگرایی تغییر دهیم. جوانان را باید تحمل کرد.

نه وقت تحولات بزرگ و نه وقت پیشنهادات بزرگ است باید دراین چند روز باقی مانده تا انتخابات با سخنان مثبت موج به وجود بیاوریم. باید به مردم بگوییم که اگر در انتخابات شرکت نکنید مشکلات کشور حل نمی‌شود. اگر هم ما را قبول ندارید افراد مقابل ما را انتخاب کنید اما در انتخابات مشارکت داشته باشید. باید هر طور شده همبستگی ملی را تقویت کنیم.
وی گفت: باید این تفکر را در دسته‌بندی‌های سیاسی و اقوام مختلف کشور نهادینه کنیم. با قهر عمومی در برخی سن‌ها، بدنه اجتماعی و اصناف روبرو هستیم. همه باید از توان و ظرفیت در اختیارمان استفاده کنیم تا حتی یک درصد بر میزان مشارکت مردم اضافه کنیم.  نباید از این یک درصدها گذشت کنیم، مسئله بسیار مهم و حیاتی است.
پورمحمدی اظهار کرد: باید به جوانان ده‌ها اعتماد کنیم و دور و برمان را از جوانان با استعداد پر کنیم. فضای کشور را از پیرمردی و میانسالی باید به جوانگرایی تغییر دهیم قدری آنان را تحمل کنیم. از مخالف و منتقد و گفتوگو نباید بترسیم. باید اشتباهات را بپذیریم و مسولیتهایمان را قبول کنیم. در این صورت دنبال حل مشکلات خواهیم رفت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....