تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 10:16
کد خبر : 48562

فرصت تاریخی انتخاب

فرصت تاریخی انتخاب

  اقتصاد بیمار کشور بیش از این تاب وتوان آزمون وخطا ندارد . برخورد با مقوله فساد می بایست همراه با اصلاحات اقتصادی ،درحوزه ی ساختار بودجه ای، مالیاتی ،بانکی و نظام اداری ومدیریتی وهمچنین اجرای درست سیاست های ذیل اصل ۴۴ که درواقع مردمی کردن اقتصاد است ،صورت پذیرد درغیر این صورت امری بی

 

اقتصاد بیمار کشور بیش از این تاب وتوان آزمون وخطا ندارد . برخورد با مقوله فساد می بایست همراه با اصلاحات اقتصادی ،درحوزه ی ساختار بودجه ای، مالیاتی ،بانکی و نظام اداری ومدیریتی وهمچنین اجرای درست سیاست های ذیل اصل ۴۴ که درواقع مردمی کردن اقتصاد است ،صورت پذیرد درغیر این صورت امری بی فایده و بلااثر بنظر میرسد.

دکتر علی طالقانی نژاد در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد :  پنجره جمعیتی کشور در خوشبینانه ترین حالت بیش از دو دهه باز نخواهد بود . جمعیت جوان حدودا ۴۰ میلیونی زیر ۳۰ سال در عین حال که می تواند سرمایه اجتماعی موثری در‌جهت پیشبرد اهداف جامعه باشد . در اثر غفلت وبی توجهی مسئولین، ممکن است تهدید بالقوه‌ایی برای نظام محسوب شود.

 

فرصت تاریخی

دکتر محسن رضایی چهره ای از جنس شهید قاسم سلیمانی ، باکوله باری از تجارب در عرصه های مختلف میدانی .، مدیریتی واجرایی ، ایران وجغرافیای آن را می شناسد . به تئوریهای اقتصاد و اقتصاد سیاسی تسلط دارد .امنیت ، ژئو پلیتیک منطقه ، حتی مهمتر ازآن به چگونگی چیدمان مجموعه ی این پازل ها در کنار هم آگاه است.

دکتر رضایی همچنانکه بارها اعلام نموده اند، اگر دغدعه ونگرانی معیشت مردم نبود، پای به عرصه ی انتخابات نمی گذاشتند.

در بین کاندیداهای مطرح، دکتر محسن رضایی با تفکر فراجناحی ، اعتدال سیاسی و داشتن روحیه مستقل همراه با برنامه های مدون اقتصادی و رویکرد راهبردی برای رفع مشکلات کشور ، مناسبترین فرد برای ریاست جمهوری می باشد.
مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَهِ وَلِیِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَهِ عَدُوِّهِ

دکتر علی طالقانی نژاد
عضو شورای سیاستگذاری وتحریریه

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....