تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 1:21
کد خبر : 80459

فارسیت اهواز به مدیر غیر بومی نیاز ندارد

فارسیت اهواز به مدیر غیر بومی نیاز ندارد

خبرها حاکی از جایگزینی مدیرعامل شرکت فارسیت اهواز با مدیری غیربومی از دیار آذربایجان است. شوربختانه وزیر ناکاربلد وزارتخانه کار بدنبال آوردن فردی ناپخته، ناتوان و تازه کار از دیار آذربایجان بعنوان مدیر عامل فارسیت اهواز می باشد که شنیده می شود این انتصاب تحت معادلاتی میان وزیر عبدالملکی و برخی جریانات سیاسی، در حال

خبرها حاکی از جایگزینی مدیرعامل شرکت فارسیت اهواز با مدیری غیربومی از دیار آذربایجان است.

شوربختانه وزیر ناکاربلد وزارتخانه کار بدنبال آوردن فردی ناپخته، ناتوان و تازه کار از دیار آذربایجان بعنوان مدیر عامل فارسیت اهواز می باشد که شنیده می شود این انتصاب تحت معادلاتی میان وزیر عبدالملکی و برخی جریانات سیاسی، در حال سر گرفتن است.

مدیریت غیر بومی در شرکت فارسیت اهواز می‌تواند موجبات ورشکستی آن را فراهم کند و تجربه شرکت فارسیت دورود را برای جامعه تداعی کند و این مسئله یک عقبگرد برای اقتصاد خوزستان است.

مدیر غیربومی هیچ دلسوزی برای شرکت و منطقه ندارد و مدیریت خود را بعنوان یکی از آیتم های رزومه مدیریتی می بیند و این برای خوزستان زیان بار است.

قطعاً خوزستان نیازی به واردات مدیر ندارد و نیروهای توانمند موجود در آن، جوابگوی نیازهای مدیریتی این جغرافیا را دارد.

در خاتمه:
آقای وزیر ناکاربلد کار و زیرمجموعه های وی، شمایی که این حکم را می خواهید امضاء کنید و یا در پشت صحنه زمینه سازی این انتصاب را فراهم کرده اید، اگر جرات، جسارت و دانشی دارید، بیایید از رزومه مدیر پروازی تان که برای فارسیت اهواز در نظر گرفته اید دفاع کنید!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....