تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1402 - 21:42
کد خبر : 128251

طرح سربازخانه‌ای دولت رئیسی جنجال به پا کرد

طرح سربازخانه‌ای دولت رئیسی جنجال به پا کرد

دولتمردان امسال عقربه‌های ساعت را برخلاف سالهای قبل جلو نکشیدند و به جای آن می‌خواهند کارمندان را عقب بکشند!» بدین ‌ترتیب کارمندان مجبورند زودتر از ساعت ۵ صبح از منزل بیرون بزنند. اقتصاددان :    از روز سه‌شنبه هفته جاری طرح تغییر ساعات کاری ادارات به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی کلید خورد که واکنش‌های

دولتمردان امسال عقربه‌های ساعت را برخلاف سالهای قبل جلو نکشیدند و به جای آن می‌خواهند کارمندان را عقب بکشند!» بدین ‌ترتیب کارمندان مجبورند زودتر از ساعت ۵ صبح از منزل بیرون بزنند.

اقتصاددان :    از روز سه‌شنبه هفته جاری طرح تغییر ساعات کاری ادارات به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی کلید خورد که واکنش‌های گسترده‌ای را در میان رسانه‌ها و کارکنان دولت که بار این طرح بر دوش آنها گذاشته شده، به همراه داشت.

یکی از رسانه‌ها در تعبیر ظریفی نوشته بود که «با شروع کار ادارات از ساعت ۶ صبح، ساعت کار ادارات با کله‌پزی‌ها و طباخی‌ها همزمان شده، چرا که دولتمردان امسال عقربه‌های ساعت را برخلاف سالهای قبل جلو نکشیدند و به جای آن می‌خواهند کارمندان را عقب بکشند!» بدین ‌ترتیب کارمندان مجبورند زودتر از ساعت ۵ صبح از منزل بیرون بزنند و کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی مثل مترو نیز موظف شده‌اند از ساعت ۴/۳۰ در محل کار خود به مردم خدمت‌رسانی کنند.

این تازه بخش کوچکی از مشکلات و ایراداتی است که با اجرای طرح جدید سربازخانه‌ای دولت، گریبانگیر کارمندان شده و اصناف و بانکها نیز باید بخش دیگری از این مشکلات را متحمل شوند که امید می‌رود هرچه زودتر نواقص این طرح برطرف شده و از تبدیل میز ادارات به میز صبحانه کارمندان جلوگیری شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....