تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 22:20
کد خبر : 16016

صفاری : بازار سهام در انتظار خبر مجامع

صفاری : بازار سهام در انتظار خبر مجامع

به گزارش اقتصاددان: معمولا بعد از اتمام فصل مجامع و تقسیم سود، بازار چنین روندی را در پیش می گیرد اما اصلاحی که بازار سال‌های گذشته بعد از برگزاری مجامع تجربه کرده کمتر از امسال بوده است. برخی تصور می‌کردند بازار باید با رشد پرشتابی همانند فصل بهار همراه باشد در حالی که به دلیل

به گزارش اقتصاددان: معمولا بعد از اتمام فصل مجامع و تقسیم سود، بازار چنین روندی را در پیش می گیرد اما اصلاحی که بازار سال‌های گذشته بعد از برگزاری مجامع تجربه کرده کمتر از امسال بوده است.

برخی تصور می‌کردند بازار باید با رشد پرشتابی همانند فصل بهار همراه باشد در حالی که به دلیل تقسیم سود در ماه‌های تیر و مرداد، سهامداران نباید انتظار رشدی مانند چند ماه گذشته را می‌ کشیدند.

انتظار داریم تا روز شنبه که گزارش پنج ماه تولید و فروش شرکت‌ها منتشر می‌شود و نیز تا چند روز آینده که حساب سود و زیان شرکت‌ها مشخص می شود بازار به مسیر صعودی بازگردد.

اکنون بازار دچار خلا اطلاعاتی از بازار است به همین دلیل در شهریور ماه با رشد ملایمی در معاملات همراه هستیم اما از مهر و آبان ماه به دلیل شفافیت اطلاعات و تولید و فروش شرکت‌ها شاهد رشد بازار خواهیم بود.

سهامداران شک نداشته باشند که روند کلی بازار در آینده صعودی است و نباید از ترس چنین اصلاحاتی در بازار به سرعت تصمیم به فروش سهام خود در بازار بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....