تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 19:06
کد خبر : 137458

صدور هشدار نارنجی درباره وزش باد شدید در تهران

صدور هشدار نارنجی درباره وزش باد شدید در تهران

اقتصاددان : مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا عصر پنجشنبه شاهد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در تهران خواهیم بود. صادق ضیائیان گفت: هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی در خصوص وزش باد شدید و گردوخاک و در برخی مناطق نفوذ گردوخاک طی  امروز تا پنج شنبه صادر شده است. به

اقتصاددان : مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا عصر پنجشنبه شاهد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در تهران خواهیم بود.

صادق ضیائیان گفت: هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی در خصوص وزش باد شدید و گردوخاک و در برخی مناطق نفوذ گردوخاک طی  امروز تا پنج شنبه صادر شده است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی و پیش بینی مخاطرات سازمان هواشناسی،  شمال سیستان و بلوچستان،ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، قم، مرکزی، نیمه جنوبی تهران، البرز، اصفهان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، شرق سمنان، کرمانشاه، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی درگیر این سامانه وزش باد خواهند شد.

او گفت: وزش باد نسبتاشدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمدهای شهری، احتمال تاخیر پروازها در این بخش وجود دارد.

ضیائیان گفت: احتیاط و امتناع از رفت وآمدهای غیر ضروری، احتیاط و اجتناب از رفت آمد افراد با بیماری تنفسی و کودکان و افراد کهنسال، توجه به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبارآلود شدن هوا، رعایت حداکثری مقررات رانندگی در ترددهای هم وطنان توصیه شده است.

او افزود: از عصر امروز در تهران این وزش باد شدید شروع شده بنابراین حتما هم وطنان از قرار گرفتن در زیر درختان و ارتفاعات پرهیز کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....