تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 19:53
کد خبر : 81452

شرط امیرعبداللهیان برای بازگشت به میز مذاکرات وین

شرط امیرعبداللهیان برای بازگشت به میز مذاکرات وین

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: ما چهار موضوع را به‌عنوان خط قرمز پیش‌رو داشتیم. از این چهار موضوع در سه هفته گذشته دو موضوع تقریباً حل شده و و به نقطه توافق رسیدیم ولی دو موضوع همچنان باقی مانده از جمله موضوع تضمین اقتصادی. او افزود: امروز با آقای باقری گفت‌وگو داشتم. از طریق Non-Paper

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: ما چهار موضوع را به‌عنوان خط قرمز پیش‌رو داشتیم. از این چهار موضوع در سه هفته گذشته دو موضوع تقریباً حل شده و و به نقطه توافق رسیدیم ولی دو موضوع همچنان باقی مانده از جمله موضوع تضمین اقتصادی.

او افزود: امروز با آقای باقری گفت‌وگو داشتم. از طریق Non-Paper و مورا به تبادل پیام‌ها با طرف آمریکایی ادامه می‌دهیم. هر زمان به نقطه توافق در این دو موضوع و خط قرمز باقی‌مانده نزدیک شویم، تیم ما در وین حضور خواهند یافت.

وزیر امور خارجه ادامه داد: اگر طرف آمریکایی اراده لازم را برای حل و فصل دو‌ موضوع باقی‌مانده داشته باشد. آماده هستیم در اولین فرصت با حضور وزرا در وین روز جمع بندی و تصمیم نهایی را داشته باشیم و به نقطه پایانی توافق برسیم.

Loading...

او بیان کرد: اکنون این موضوع در دست طرف آمریکایی است. اگر امروز طرف آمریکایی دو مطالبه باقی‌مانده ما را محقق کند فردا آماده حضور در وین خواهیم بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....