تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 11:45
کد خبر : 132400

سیگنال مهم دلار به بازار سکه

سیگنال مهم دلار به بازار سکه

دیشب در معاملات پشت خطی قیمت سکه در مرز ۲۸ میلین تومان به فروش رسید. ثبات نسبی قیمت سکه امامی در بازار شبانه درحالی اتفاق افتاد که نرخ دلار نوسان نزولی را تجربه کرد و به کانال ۴۸ هزار تومان برگشته بود. اقتصاددان: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته مرز حمایتی ۲۸ میلیون

دیشب در معاملات پشت خطی قیمت سکه در مرز ۲۸ میلین تومان به فروش رسید. ثبات نسبی قیمت سکه امامی در بازار شبانه درحالی اتفاق افتاد که نرخ دلار نوسان نزولی را تجربه کرد و به کانال ۴۸ هزار تومان برگشته بود.

اقتصاددان: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست داد و با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی در مرز ۲۸ میلیون تومان به فروش رسید.

سیگنال مهم دلار به بازار سکه

دیشب در معاملات پشت خطی هم در همین محدوده معامله شد.ثبات نسبی قیمت سکه امامی در بازار شبانه درحالی اتفاق افتاد که نرخ دلار نوسان نزولی را تجربه کرد و به کانال ۴۸ هزار تومان برگشته بود.

پیش بینی قیمت سکه امامی امروز

برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز مسیر نزول را دنبال کند احتمال نوسان نزولی قیمت سکه هم محتمل خواهد بود.در شرایط فعلی اگر سکه از مرز ۲۸ میلیون تومان پایین برود مرز حمایتی مهم محدوده ۲۷میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

پیش بینی قیمت نیم سکه

نیم سکه هم به حمایت ۳۸ درصد فیبوناچی نزدیک شده است. نیم سکه پس ازعقب نشینی از نزدیکی مقاومت ۱۶ میلیون تومانی به حمایت ۱۵ میلیون تومانی نزدیک شده است و در صورت شکست این محدوده، سطح حمایتی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای نیم سکه بسیار مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....