تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 - 22:40
کد خبر : 126534

سیاست های اصلی معاونت توسعه کار آفرینی و اشتغال

سیاست های اصلی معاونت توسعه کار آفرینی و اشتغال

تسهیل در مسیر کسب کار و هم افزایی از سیاست های اصلی معاونت توسعه کار آفرینی و اشتغال است معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مهندس فرج زاده ریس شورای کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی بر تسهیل در مسیر کسب و کار و

تسهیل در مسیر کسب کار و هم افزایی از سیاست های اصلی معاونت توسعه کار آفرینی و اشتغال است

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مهندس فرج زاده ریس شورای کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی بر تسهیل در مسیر کسب و کار و هم افزایی بین سازمانی در این مسیر تاکید کردند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از روابط عمومی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی دکتر کریمی بیراوند ضمن تاکید بر تسهیل در مسیر کسب و کار گفت  : کارآفرینی عامل بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی در جهان شناخته می شود و وجود افراد نوآور، منشا تحولات بزرگ در زمینه صنعتی، تولیدی و خدماتی است  و تسهیل در این مسیر و هم افزایی سازمانی و استفاده از تجارب  دیگران نقش بسزایی در حصول به اهداف این معاونت دارد.

دکتر کریمی بیراوند ضمن استقبال از استفاده از تجارب کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی تاکید کرد و اظهار داشت :  هم افزایی مشاوره کارآفرینی با این مجموعه می تواند در انتقال تجربه و دانش در این خصوص می تواند در دسترسی ما به اهداف تعیین شده این معاونت اثر بخش باشد.

وی در ادامه افزود : این معاونت در زمینه دریافت مجوزها در زمینه کار افرینی محدویتی ندارند ولی باید ما نظارت ای بر این مجوزها بعد صدور داشته باشیم که می توانیم با کمک این کانون و استفاده از تجارب ان با کیفیت بهتری به نتایج این مجوزها برسیم.

دکتر کریمی بیراوند در پایان این نشست اظهار داشت : تنها راه نجات اقتصاد کشور ما نیز توسعه کارآفرینی و گفتمان کارآفرینی بوده که نیازمند تربیت نسلی خالق و کارآفرین است.

گفتنی است در ابتدای جلسه مهندس فرج زاده ریس شورای کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گزاری بانکی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت : این کانون با توجه به سیاست ها و اهدافی  که در راستای توسعه کسب و کارها و کمک و مشاوره در حوزه مالی و کارافرینی می تواند کمک خوبی به معاونت توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون داشته باشد.

قابل ذکر است مقرر شد نشست مشترک کارشناسی در خصوص نحوه همکاری مشترک  فی مابین معاونت توسعه کار آفرینی و اشتغال  و کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی در راستای موارد بیان شده تشکیل شود.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....