تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 23:51
کد خبر : 104108

سکته قیمت خودرو در بازار + جدول

سکته قیمت خودرو در بازار + جدول

قیمت خودرو پس از دو روز پی در پی امروز استپ کرد و خودروهای پرطرفدار بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. اقتصاددان: ایست قیمت خودرو در حالی رقم خورد که دلار طی روزهای اخیر شکل نزولی به خود گرفته بود اما بازار خودرو بدون توجه به رفتار قیمتی دلار به روند صعودی خود ادامه

قیمت خودرو پس از دو روز پی در پی امروز استپ کرد و خودروهای پرطرفدار بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

اقتصاددان: ایست قیمت خودرو در حالی رقم خورد که دلار طی روزهای اخیر شکل نزولی به خود گرفته بود اما بازار خودرو بدون توجه به رفتار قیمتی دلار به روند صعودی خود ادامه داد؛ روندی که امروز متوقف شد. به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به اختلال‌های اینترنتی امکان نقل و انتقال پول با مشکلات بسیاری مواجه شده است که این امر نیز در بازار اثرگذار بوده است؛ از سوی دیگر اختلال در اینترنت موجب شده تا امکان کشف قیمت خودرو نیز با مشکل مواجه شود. علاوه بر پرتیراژهای ایران‌خودرو امروز سایپایی‌ها هم امروز استپ قیمت داشتند. از سوی دیگر بازار خودرو همچنان راکد است و خبری از خرید و فروش چندانی در بازار نیست.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر ۳۴۸ میلیون تومان دست به دست شد. «هایما» هم در بازار ۹۴۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «تارا» هم در بازار ۴۴۳ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» رشد قیمت نداشت و در بازار ۳۱۱ میلیون تومان قیمت خوردو «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده ۲۰۷ هم امروز تغییر قیمت نداشتند، با این شرایط «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز ۴۰۲ میلیون قیمت خورد.

 سکته قیمت خودرو در بازار + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....