تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 23:39
کد خبر : 149154

سریال جدایی از محمد موحد به چرام رسید/اکابری ها هم در چُرام به اردوگاه عدل هاشمی پور پیوستند

سریال جدایی از محمد موحد به چرام رسید/اکابری ها هم در چُرام به اردوگاه عدل هاشمی پور پیوستند

تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۹۰ روز دیگر وقت باقیست. به گزارش اقتصاد دان:,شور انتخاباتی در شهرستان چُرام معروف به نگین سبز جنوب ایران مدتهاست شروع شده و هر روز بر سرعت ماشین انتخابات افزوده می شود. یاران سنتی موحد در این شهرستان اغلب در اردوگاه او نیستند، بارزترین فردی که

تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۹۰ روز دیگر وقت باقیست.
به گزارش اقتصاد دان:,شور انتخاباتی در شهرستان چُرام معروف به نگین سبز جنوب ایران مدتهاست شروع شده و هر روز بر سرعت ماشین انتخابات افزوده می شود.

یاران سنتی موحد در این شهرستان اغلب در اردوگاه او نیستند، بارزترین فردی که از اردوگاه موحد در چُرام جدا شد را می توان حاج مراد علیدادی رئیس ستاد یازدهم موحد در این شهرستان عنوان کرد.

موحد در تمامی انتخابات ها بجز انتخابات یازدهم، در شهرستان چُرام خاطرات خوشی ندارد و همواره با تنش های شدید اجتماعی در ایام انتخابات مواجه بوده است.

در نامه ای دیگر بدلایل ریزش شدید آرای موحد در نگین سبز چُرام خواهیم پرداخت اما در این نامه به خداحافظی خانواده مرحوم حاج اکابری (رحمه الله علیه) که فرزندان و نوه های ارزشمندی تحویل جامعه داده است خواهیم پرداخت.

خانواده اکابری از خانواده های معظم شهدا ، تحصیلکرده ، اصیل و سراسر اخلاق مدار هستند و در انتخابات های مختلف بویژه انتخابات یازدهم در کنار موحد بودند و برای او تلاش های فراوانی کردند.

یکی از فرزندان گرانقدر مرحوم حاج اکابری بزرگ در چُرام اقدام به تاسیس ستاد انتخاباتی برای موحد نمود و از اموال خویش برای پذیرایی و مخارج ستاد انتخاباتی، هزینه های فراوان کرد.

آنان و البته اغلب جوانان تحصیلکرده چُرام در چهارسال گذشته در حوزه های مدیریتی سودی معادل یک روستا در محور دهدشت به چاروسا در سطح شهرستان و استان نصیب شان نشد بگونه ای که حتی فرماندار کنونی شان را از یکی دیگر از قوای سه گانه به چرام آوردند که او هم ( فرماندار فعلی ) سخنران ستاد انتخاباتی موحد در یکی از روستاهای نزدیک چُرام بوده است.

همه می دانند که اولین فرمانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران مرحوم اسکندرخان چُرامی (خدابیامرز) در چُرام تاسیس اما در چهار سال وکالت موحد در مجلس، یک فرزند چُرام، فرماندار در هیچ جایی از ایران نشد.

کمتر از انگشتان یک دست از فرزندان گرانقدر چُرام در دوران وکالت آقای موحد به مسوولیت هایی دست یافتند که اغلب آن مسوولیت ها، نتیجه تلاش ها و یا ارتباطات خود این فرزندان شهرستان با مسوولان ارشدتر بود.

پروژه آبرسانی به اراضی حومه غربی معروف به اراضی دمدره _ القچین ها که می توانست در چُرام تحول افرین باشد بحال خود رها شد، فسفات در حد شعار تبلیغاتی مانند تمام وعده های موحد در انتخابات های گذشته راکد ماند ، محور چرام _ دهدشت هر روز یکی از جوانان این شهرستان ها را بلعید ، خبری از پیشرفت فیزیکی در بیمارستان این شهر نیست ، پول باغداران سیل زده در منطقه سردسیری طسوج و گلبهار تا دامور و دره کُر فدای وعده های پوچ مسوولان فعلی و نماینده شد، خبری از شادی و نشاط در چُرام نیست، آمار بیکاران مانند کهکشان راه شیری کیلومتری شده است و هزاران دردی که موحد بعد از انتخابات ، تمام آنان را مثل همیشه فراموش کرد و اگر به مجلس برود قطعا چرام بدبخت تر از الان می شود.

خانواده والامقام حاج اکابری و اکابری ها این بار نمی خواهند عزت شان ذلت شود و قصد دارند در کنار مردمان سرزمین مادری شان با خروج از اردوگاه موحد، سحرگاه دوازدهم اسفندماه با شکست دادن موحد، به رقص و پایکوبی بپردازند.

روزهای سختی در آینده نزدیک در انتظار موحد در چرام خواهد بود چرا که ریزش های اردوگاه او در این شهرستان مثل ریزش قطرات باران شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....