تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:59
کد خبر : 148989

سران کشورهای اسلامی ، سکوت در مقابل اسراییل تاکی ؟!

سران کشورهای اسلامی ، سکوت در مقابل اسراییل تاکی ؟!

اقتصاددان : جناب آقای محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی جناب آقای عبدالله بن حسین پادشاه اردن جناب آقای عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر جناب آقای عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق جناب آقای محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی جناب آقای سلطان هیثم بن طارق سلطان عمان جناب آقای شیخ تمیم بن حمد امیر

اقتصاددان :

جناب آقای محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی
جناب آقای عبدالله بن حسین پادشاه اردن
جناب آقای عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر
جناب آقای عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق
جناب آقای محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی
جناب آقای سلطان هیثم بن طارق سلطان عمان
جناب آقای شیخ تمیم بن حمد امیر قطر
جناب آقای بشار اسد رئیس جمهور سوریه
جناب آقای شیخ نواف الاحمد جابر الصباح امیر کویت
جناب آقای حمد بن عیسی پادشاه بحرین

پس از حمد و ثنای خداوند بزرگ و استعانت از پرودگار جهانیان ، این نامه از طرف دبیر کل یک حزب مستقل ایرانی که نمایندگی بخشی از مردم ایران را بر عهده دارد به پادشاهان و سلاطین و امیران کشورهای عربی اسلامی ای نوشته می‌شود که حتی یک حزب در آن کشورها برای تعامل و گفتگوهای مردمی وجود ندارد و همچنین این نامه از سوی ساکنان بخشی از کره زمین در قرن بیست و یکم برای ساکنان همین کره در قرن های آینده و ثبت در تاریخ نگاشته می شود.
پادشاهان، سلاطین و روسای محترم کشورهای اسلامی – عربی ، دیروز یازدهم آذرماه ۱۴۰۲ مصادف با هجدهم جمادی الاول ۱۴۴۵ و دوم دسامبر ۲۰۲۳ ، حدود هفتصد نفر زن و کودک و پیر و جوان عرب مسلمان در نوار غزه و در زیر بمباران های شدید رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیدند و این اتفاق هر روزه در همسایگی کشورهای شما توسط دشمنان قرآن و محمد رسول الله (ص) و توسط دولت غاصب و صهیونست های مورد حمایت دولتهای غربی تکرار می شود و تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر عرب مسلمانِ بیگناه و بی پناه به خاک و خون کشیده شده اند.
روزانه ده ها عرب مسلمان در گورهای دسته جمعی دفن می شوند و زنان و کودکانشان در آرزوی یک وعده غذا مانده اند و شما رهبران عرب مسلمان در کاخ هایتان در عیش و نوش مدام و خواب ناز به سر می برید.
تاریخ به عنوان بهترین قاضی شما را قضاوت خواهد نمود که چگونه ریشه و تبارتان یعنی همان کودکان و زنان آواره در اردوگاههای موطن خودشان در حال جان دادن زیر خروارها خاک و بتن بوده و شما سکوت کردید.
پادشاهان، سلاطین و امیران کشورهای عربی اسلامی تاریخ از شما به زشت ترین تعابیر نام خواهد برد اگر زودتر به خود نیایید و راهی برای نجات هم تباران عرب مسلمان خود بالاخص ساکنان نوار غزه و کرانه باختری فلسطین نجویید.
فراموش نکنید که دولتهای غربی خصوصاً ایالات متحده آمریکا از شما به عنوان گاوهای شیردهی یاد می کنند که این جسارت و توهین آنان به شما همه مسلمانان جهان را برآشفته می کند. پس هر چه زودتر این خفت و خواری را از مدیریت بین المللی خود دور نمایید و به کمک مردم فلسطین بشتابید .

جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم ایران

جناب آقای رجب طیب اردوغان
رئیس جمهور محترم ترکیه

جناب آقای سیدحسن نصرالله
دبیرکل محترم حزب الله لبنان
و دیگر رهبران کشورهای اسلامی

شما رهبران اسلامی چرا ساکت نشسته اید و تمام مبارزه و دفاع خود را از مردم مسلمان فلسطین در حد سخنرانی و راهپیمایی های دولتی نشان داده اید؟
شما خود بهتر می دانید که تظاهرات مردم کشورهای غربی بسیار طوفنده تر و بزرگتر از راهپیمایی های دولتی کشورهای شما بوده است. مگر نمی دانید رهبران صهیونیست اسرائیل نقشه از نیل تا فرات را دهها سال است که در سر می پرورانند؟
شما رهبران اسلامی که مردمی آزادی خواه، همراه و احزابی مترقی را در بطن کشور خود دارید باید زودتر کلیه مناسبات خود را با حامیان اسرائیل قطع کنید .
شما باید با رهبران کشورهای اسلامی عربی ضمن یک اتحاد استراتژیک، جلوی صدور نفت، غذا و محصولات استراتژیک به اسرائیل را گرفته و این غاصبان را تحت تحریم کشورهای مسلمان قرار دهید.
مردم ایران اسلامی بمباران های زمان دفاع مقدس و موشک بارانهای شهرها و خانه های مردم خود را هرگز فراموش نخواهد کرد و خود را در غم مردم فلسطین شریک می‌داند.

حزب همدلی مردم تحول خواه این نامه را به زبان های مختلف زنده دنیا ترجمه نموده و در اختیار کلیه سفارت خانه های خارجی در ایران قرار خواهد داد. باشد که صدایی رسا برای نجات زنان و کودکان بی پناه عرب مسلمان فلسطینی باشیم.

ایران- تهران
دوازدهم آذرماه سال ۱۴۰۲ شمسی
بیستم جمادی الاول ۱۴۴۵ قمری
سوم دسامبر ۲۰۲۳ میلادی

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت)

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....