تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 20:00
کد خبر : 145783

سامانه انتقال سهام متوفیان فردا رونمایی می‌شود

سامانه انتقال سهام متوفیان فردا رونمایی می‌شود

اقتصاددان :  دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سامانه انتقال سهام متوفیان به وراث فردا دوشنبه ۱۵ آبان در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش رونمایی می‌شود. مهدی حاجی‌وند افزود: با رونمایی از سامانه انتقال سهام متوفیان با نام “میراث” دغدغه حدود ۱۵ میلیون

اقتصاددان :  دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سامانه انتقال سهام متوفیان به وراث فردا دوشنبه ۱۵ آبان در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش رونمایی می‌شود.

مهدی حاجی‌وند افزود: با رونمایی از سامانه انتقال سهام متوفیان با نام “میراث” دغدغه حدود ۱۵ میلیون نفر از وراث متوفیان سهام عدالت بعد از حدود ۱۸ سال برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، وراث متوفیان سهام عدالت در مرحله نخست این طرح ملی، می‌توانند به شعب منتخب شرکت‌های کارگزاری سراسر کشور مراجعه کنند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد : وراث سهام عدالت برای دریافت جدول زمان بندی و تشکیل پرونده باید به درگاه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir و برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این طرح ملی به رسانه های رسمی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ بر اساس آخرین اطلاعات، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده‌اند که زیر ساخت‌های لازم برای تعیین تکلیف انتقال سهام این تعداد متوفی فراهم شده و فردا با رونمایی از سامانه میراث، این طرح ملی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در روزهای ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....