تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 10:54
کد خبر : 48991

ساماندهی بازار بورس به زمان نیاز دارد

ساماندهی بازار بورس به زمان نیاز دارد

رشد شدید بازار بورس در ابتدای سال قبل طبیعی نبود مهرداد گودرزوند چگینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید تولید و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی افزایش یابد و پویا شود تا تاثیر خود را روی وضعیت بازار بورس بگذارد و این مسئله نیاز به زمان دارد.   به گزارش  اقتصاددان به نقل از

رشد شدید بازار بورس در ابتدای سال قبل طبیعی نبود

مهرداد گودرزوند چگینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید تولید و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی افزایش یابد و پویا شود تا تاثیر خود را روی وضعیت بازار بورس بگذارد و این مسئله نیاز به زمان دارد.

  به گزارش  اقتصاددان به نقل از  بازار ،  مهرداد گودرزوند چگینی  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بحران بورس چه زمانی قرار است حل و فصل شود، گفت: اساساً سیاست‌ها به صورت کوتاه مدت در بازار بورس تأثیر نمی‌گذارد چرا که بازار بورس وابسته به سرمایه هایی است که در شرکت‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: اگر تولید شرکت های بورسی توسعه نیابد، نمی توان انتظار داشت که به سرعت وضعیت بورس بهبود یابد و افرادی که می‌گویند می توان به سرعت بازار بورس را ساماندهی کرد، قطعاً علم کافی در این باره ندارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: بنده معتقدم حتی رشد شدید بازار بورس در ابتدای سال قبل هم طبیعی نبود و به نوعی واقعیت بازار بورس را غیرواقعی نشان داد. نباید انتظار داشت که مشکل بازار بورس در کوتاه مدت حل و فصل شود.

گودرزوند چگینی گفت: البته دولت در جلسات مختلف وعده داده است که از صندوق کمک به سرمایه گذاری در بورس کمک می‌گیرد تا بازار سرمایه تا حدودی وضعیت بهتری پیدا کند و قطعاً این مسئله تاثیر خود را در بهبود بازار بورس خواهد داشت.

وی بیان کرد: البته این روزها می‌بینیم که برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شعارهای غیرواقعی درباره بهبود بازار بورس می‌دهند و می‌گویند در چند روز می توانند مشکل بازار بورس را حل کنند که باید بگویم این مسئله امکان پذیر نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی اهمیت زیادی دارد و باید تولید و سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها افزایش یابد و پویا شود تا تاثیر خود را روی وضعیت بازار بورس گذارد و این مسئله نیاز به زمان دارد.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....