تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 10:45
کد خبر : 138517

زورآزمایی دلار برای افزایش قیمت سکه

زورآزمایی دلار برای افزایش قیمت سکه

قیمت دلار در بازار پشت خطی جمعه شب به سمت مرز روانی ۵۰ هزار تومان گام برداشت ؛ برخی از سکه بازان پیش‌بینی می‌کنند این اتفاق می‌تواند در اولین روز هفته تا حدودی بر روی نوسانات قیمت سکه اثر گذار باشد. با این حال عده ای دیگر می گویند بازار در انتظار جلسه شورای حکام

قیمت دلار در بازار پشت خطی جمعه شب به سمت مرز روانی ۵۰ هزار تومان گام برداشت ؛ برخی از سکه بازان پیش‌بینی می‌کنند این اتفاق می‌تواند در اولین روز هفته تا حدودی بر روی نوسانات قیمت سکه اثر گذار باشد. با این حال عده ای دیگر می گویند بازار در انتظار جلسه شورای حکام است.

اقتصاددان: بررسی بازار پشت خطی سکه امامی در روز جمعه نشان می دهد که سکه بازان تمایل زیادی به خرید سکه نداشته و فلز گران بهای داخلی در محدوده ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

با این حال، بازیگران ارزی در معاملات پشت خطی روز گذشته در تلاش بودند که مرز ۵۰ هزار تومان را بشکنند. البته موفق به این کار نشدند و دلار در محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان بسته شد.

فعالان بازار می گویند در صورتی که در روز جاری دلار به سمت مرز روانی ۵۰ هزار تومان حرکت کند این امر می تواند بر جسارت خریداران سکه بیفزاید و تقاضا برای سکه را زیاد خواهد کرد.

در این بین‌ عده ای از معامله گران باور دارند که بازار ساز به راحتی اجازه ورود دلار به کانال ۵۰ هزار تومان را نخواهد داد و به تبع آن احتمال صعود قیمت‌سکه‌ در روز جاری دور از انتظار است.

به عقیده تکنیکال کارها سکه در حال حاضر دو مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ و ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد که اگر بالای این دو محدوده ماندگار شود به دنبال آن برای شکست کانال ۲۹ میلیون تومان تلاش خواهد کرد.

برخی هم می گویند تا زمانی که مرز ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دست نرود کاهشی ها شانسی برای قدرت نمایی نخواهند داشت.

البته عقیده معامله‌گران با توجه به نشست شورای حکام و سازمان ملل این هفته بازار پر از خبر خواهد بود و اخبار نقش اصلی در نوسان را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....