تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 10:08
کد خبر : 29523

ریزش ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس در نیم ساعت

ریزش ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس در نیم ساعت

غول های بورسی منفی شدند  بورس امروز هم همانند روز گذشته با افزایش عرضه در نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرد و شاهد افت قیمت در عمده نماد‌های بزرگ و شاخص ساز هستیم.  شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش ۱۴هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۴۰۹

غول های بورسی منفی شدند

 بورس امروز هم همانند روز گذشته با افزایش عرضه در نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرد و شاهد افت قیمت در عمده نماد‌های بزرگ و شاخص ساز هستیم.

 شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش ۱۴هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۴۰۹ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن اهم قرمزپوش شد و با ریزش۱۵۱ واحدی ، ۴۷۳ هزار و ۲۷۳ واحد را ثبت کرد.

نمادهای اثرگذار بر شاخص

در اقتصاددان به نقل از  اقتصادنیوز،  فملی، فولاد، خودرو؛ اخابر، شتران، شبندر، و وپارس نمادهایی هستند که بیشترین تاثیر را برسرخپوشی شاخص داشتند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

حرکت خودرو در مسیر ۳ درصد منفی است. ۴۶ میلیون برگه سهم در دستان حقیقی‌ها جابه جا شد.

در گروه بانکی‌ها شاهد افت قیمت در تمام نماد‌های گروه هستیم. وبصادر در قیمت ۳۰۰ تومان قرار دارد. وتجارت با افت ۳ درصد در قیمت ۳۱۳ تومان داد و ستد می‌شود. دی افت ۵ درصد دارد و در قیمت ۳۹۱۲ تومان قرار دارد.

در خودرویی‌ها خودرو در قیمت ۳۲۷ تومان قرار دارد و از کف قیمت روزانه فاصله گرفت. خساپا در قیمت۲۳۴ تومان افت ۲ درصد دارد. خگستر افت ۳ درصد دارد.

فلزات اساسی امروز با گرایشی نسبتا منفی معاملات خود را آِغاز کردند. فروس٬ فنورد٬ زنگان و فنفت با افزایش تقاضا همراه اند. فولاد٬ فملی٬ ذوب٬ فخوز٬ فاسمین٬ کویر٬ فنوال٬ وسدید٬ هرمز و کیمیا با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می‌کنند. فرآور پر عرضه‌ی گروه است

فراورده‌های نفتی نیز با گرایشی منفی متعادل داد و ستد می‌شوند. شپنا٬ شتران٬ شبندر٬ شبریز٬ شسپا٬ شنفت و شپاس با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می‌کنند. شاوان تک نماد متعادل و مثبت گروه است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....