تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 21:37
کد خبر : 150315

ریزش بورس در روز آخر هفته

ریزش بورس در روز آخر هفته

در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص‌های بازار سهام ریزش کردند. اقتصاددان: در معاملات روز چهارشنبه بیست و دوم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۳ هزار و ۱۷۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۹۲ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با

در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص‌های بازار سهام ریزش کردند.

اقتصاددان: در معاملات روز چهارشنبه بیست و دوم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۳ هزار و ۱۷۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۹۲ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با کاهش ۷ واحد در رقم ۷۵۲ هزار و ۱۱۱ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با افت ۱۰ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۲۵۵ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش ۱۳۰ واحد به سطح ۱۳۶ هزار و ۲۰۸ واحد رسید.

نمادهای پیشران بازار سهام

امروز شپنا، شتران و کچاد نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در مقابل وبملت، رانفور و وصندوق از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای وسپهر، خاور و کرمان بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای انتخاب، مادیرا و گلدیرا بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد حفارس بیشترین تراکنش را داشت و خگستر و ذوب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز کرومیت، کرمان و کمرجان بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۹ هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۲ هزار و ۹ میلیارد تومان بود که ۲۱ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با کاهش ۱۵ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۴ هزار و ۴۰۸ میلیارد تومان رسید.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات چهارشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۳۷ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۲ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۱۸۳ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۲۸ درصدی به ۲۷۷ میلیارد تومان رسید.

ریزش بورس در روز آخر هفته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....