تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 21:26
کد خبر : 30871

روش گرفتن ویزا کارت و مسترکارت

روش گرفتن ویزا کارت و مسترکارت

کدام روش برای گرفتن ویزا کارت و مسترکارت بهتر است؟   در حالی که ایرانیان به دلیل تحریم نمی‌توانند به صورت مستقیم از خدمات پرداخت بین‌المللی از جمله مسترکارت، ویزاکارت یا پی‌پال استفاده کنند، برخی شرکت‌ها خدماتی را در این حوزه ارائه می‌کنند اما تضمینی برای مسدود نشدن حساب‌های افراد نمی‌دهند. در اقتصاددان به نقل

کدام روش برای گرفتن ویزا کارت و مسترکارت بهتر است؟

 

در حالی که ایرانیان به دلیل تحریم نمی‌توانند به صورت مستقیم از خدمات پرداخت بین‌المللی از جمله مسترکارت، ویزاکارت یا پی‌پال استفاده کنند، برخی شرکت‌ها خدماتی را در این حوزه ارائه می‌کنند اما تضمینی برای مسدود نشدن حساب‌های افراد نمی‌دهند.

در اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،   چندی پیش گزارشی را با موضوع راه‌هایی برای دریافت مستر کارت و ویزاکارت و گشایش حساب پی‌پال از سوی ایرانیان منتشر کرد. در این گزارش به فعالیت برخی شرکت‌ها در این زمینه و شرایط آنها پرداخته شده بود.

نظر برخی از مخاطبان را در مورد این گزارش بخوانید.

تضمینی نیست

گروهی از مخاطبان به این موضوع توجه نشان‌داده‌اند که شرکت‌ها نمی‌توانند مسدود نشدن حساب‌ها را تضمین کنند و امکان بر باد رفتن پول افراد وجود دارد.

– «شرکت ما بالای ۱۴ سال است در زمینه ویزاکارت فعال است و این مطلبی که درج شد کشور آذربایجان معتبر و تا به حال حسابی را مسدود نکرده دروغ محض است زیرا رویال بانک آذربایجان سال ۸۹ کلیه حساب های ایرانی ها را بست و بالای ۸۰ درصد پولها زنده نشد زیرا بانک رویال بسته شد،پس از آن بانک nbc bank و پس از آن ضامن بانک بسته شد که البته مردم پول های کارتشون را گرفتن، و مطلب بعدی اینکه میگویند تضمینی نیست بله تضمینی نیست اتفاقا اگر شرکتی بگوید تضمین میدیم بسته نشه کلاهبردار است…»

– «همش تبلیغ و بازاریابی هست. کاری که بابتش هزینه گرفته می شه اما تضمینی در آن نیست یعنی سود جویی ، من از یکی از همین شرکت ها که بنظر خیلی بزرگ و فعال و معتبر می یومد حساب پی پال گرفتم و به تمام نکات امنیتی که جهت جلوگیری از مسدودی حساب بهم گفته بودن را رعایت کردم اما پی پال بعد از ۱۵ روز بدون هیچ هشداری اکانت را مسدود و پول را بلوکه نمود…»

– «وقتی می گویند هیچ تضمینی نیست که حساب مسدود نشه، پس هیچ شرکت معتبری وجود نداره، هرکی تضمین کرد حساب مسدود نمی شه، بعد برین ازش خدمات بگیرین وگرنه این کارا کلاهبرداریه.»

– «…اینگونه کارت ها فقط بدرد تجار وکسانی که کالای انبوه وارد می کنند می خورد و نه مردم عادی…مگر اینکه کسی دلار یا یورو پیدا کرده باشد و بخواهد دو روزی آب و هوا عوض کند.»

– «بانک آذربایجانی هم که اندک نور امیدی تو این تاریکی بود شاید با این تیتر هوا رفت ،نون دو جون هم که از این طریق امرار معاش می کردند همینطور. از مسئولین بخواهیم به ما هم از کارت اعتباری ها خوشگل شون بدن استفاده کنیم.»

– «خدماتشان را نمی توانند تضمین کنند و پولتان به باد می ره.»

مشکلات تحریم برای مردم عادی

گروهی نیز به مشکلاتی که تحریم‌ها در زندگی افراد عادی ایجاد کرده‌اند، توجه نشان داده‌اند.

– «یعنی تحریم ها توی همه زمینه ها فشارش روی مردمه. افراد کمی فقط از تحریم ها کاسبی می کنن.»

– «خبرآگاه کننده بود فهمیدیم الکی نباید دلخوش اینجور حساب ها بود و در این شرایط بهتر است از ارز های دیجیتال بهره ببریم.»

– «خوبه والله کارت و از یک کشور بگیریم سفارشو از یه کشور دیگه.»

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....