تاریخ انتشار : جمعه 3 اردیبهشت 1400 - 14:16
کد خبر : 43965

روز زمین پاک

روز  زمین  پاک

«خدا» جهان را به گونه ای آفریده که اغلب موجودات زنده مانند یک شاخه گل زیبا وسیله ای برای محافظت از «خود» مانند خار داشته باشند. اقتصاددان: پژوهشهای عمیق ، دقیق ،طولانی و بسیار در انواع مباحث مختلف و مرتبط همراه با وجود شواهد غیر قابل انکار یافت شده باعث شد، یقین یابم به کره

«خدا» جهان را به گونه ای آفریده که اغلب موجودات زنده مانند یک شاخه گل زیبا وسیله ای برای محافظت از «خود» مانند خار داشته باشند.

اقتصاددان: پژوهشهای عمیق ، دقیق ،طولانی و بسیار در انواع مباحث مختلف و مرتبط همراه با وجود شواهد غیر قابل انکار یافت شده باعث شد، یقین یابم به کره زمین زیبا ، زنده و حاوی آب نیز سیستم بسیار پیچیده و شگفت انگیزی برای محافظت از خود داده شده است.

انواع موجودات دارای کنترل کننده درونی یا بیرونی هستند‌ و لذا هرگز خطری برای زمین و ادامه چرخه حیات طبیعت نخواهند بود، بجز انسان که تا کنون اقدامات مخربش باعث بصدا در آمدن زنگ خطر برای امکان فعال شدن سیستم دفاعی زمین و چرخه طبیعت گردیده است.

اگر دانشمندان ، حاکمان و مردم متوجه این پیامهای هشدار جهان نشوند ، اتفاقی که هر چند هزار سال بار اتفاق افتاده ، مجددا رخ خواهد داد و زمین با انواع روش‌های مختلف از تعادل خود و محیط زیست در مقابل اقدامات آلوده کننده بشر دفاع خواهد نمود.

بعلت کروی و یکپارچه بودن زمین ، جلوگیری از متصاعد شدن گازهای خطرناک در آسمان ،نفوذ زباله ، انواع مواد تجزیه ناپذیر و سمی در زمین و دریا از عهده یک دولت و یا کشور خارج بوده و تلاش‌های سازمانهای بین المللی نیز تا کنون عملا نتیجه مؤثری در پی نداشته است لذا این کار بزرگ تنها با همکاری همه انسان‌ها در یک سیستم حکومتی واحد و فراگیر جهانی و بکمک تکنولوژی پیشرفته امکان پذیر خواهد بود.

تشکیل «حکومت واحد جهانی» با حفظ حقوق منطقه ای در چهارچوب قانونی دقیق بر مبنای حقوق و منافع همه کشورها ،برای اولین بار در تاریخ ، «بشارت» رویدادی افتخار آمیز برای گسترش شگفت انگیز کسب و کار تؤام با «هشدار» لزوم پاک نمودن مجدد طبیعت و محیط زیست بمنظور ادامه حیات قبل از فعال شدن سیستم دفاعی زمین خواهد بود.

چه زیباست اگر این پیام به زبانهای مختلف ترجمه و تکثیر گردد.

۱۸/۵۶
وَمَا نُرْسِلُ الْمُرْسَلِینَ إِلَّا مُبَشِّرِینَ وَمُنْذِرِینَ وَیُجَادِلُ الَّذِینَ کَفَرُوا بِالْبَاطِلِ لِیُدْحِضُوا بِهِ الْحَقَّ وَاتَّخَذُوا آیَاتِی وَمَا أُنْذِرُوا هُزُوًا

و فرستادگان را جز بشارت‏ دهنده و هشدار دهنده نمى فرستیم و کسانى که ناسپاسند به باطل مجادله مى کنند تا به وسیله آن از اجرای حق جلوگیری نموده و نشانه‏ هاى من و آنچه بیم داده شدند را به تمسخر میگیرند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....