تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 20:01
کد خبر : 33519

روزهای برگزاری ۲ کنکور ۱۴۰۰ افزایش یافت

روزهای برگزاری ۲ کنکور ۱۴۰۰ افزایش یافت

سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری ۲ کنکور کارشناسی ارشد و سراسری ۱۴۰۰ را به دلیل رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اضافه کرد. این سازمان روز یکشنبه از تغییر تاریخ آزمون کارشناسی ارشد و سراسری ۱۴۰۰ خبر داد و اعلام کرد: به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کنکور کارشناسی ارشد در روزهای پنجم، ششم و هفتم

سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری ۲ کنکور کارشناسی ارشد و سراسری ۱۴۰۰ را به دلیل رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اضافه کرد.

این سازمان روز یکشنبه از تغییر تاریخ آزمون کارشناسی ارشد و سراسری ۱۴۰۰ خبر داد و اعلام کرد: به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کنکور کارشناسی ارشد در روزهای پنجم، ششم و هفتم خردادماه آینده برگزار می شود.
همچنین تاکید کرد: تاریخ برگزاری آزمون سراسری از ۲ روز به چهار روز تغییر یافت و در روزهای نهم تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا ، بر اساس اعلام قبلی سازمان سنجش آموزش کشور، قرار بود کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در روزهای ۶ و ۷ خرداد و کنکور سراسری در روزهای ۱۰ و ۱۱ تیرماه آینده برگزار شود.
در آزمون سراسری ۹۹ به دلیل رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله های اجتماعی آزمون کارشناسی ارشد در سه روز و کنکور سراسری در چهار روز برگزار شد.

 

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....